مقالات

معرفی انواع رنو مگان

معرفی انواع رنو مگان

با معرفی انواع رنو مگان در خدمت شما هستیم. تعمیرگاه رنو آمادگی کامل برای ارائه ی خدمات تعمیر موتور داستر، سرویس دوره ای و عیب یابی داستر، جلوبندی ،تعمیر برق رنو و تعوض روغن به همراه فیلتر های مربوطه مربوط به داستر، بازدید لنت ترمز ها و در صورت نیاز تعویض لنت ترمز چرخ های جلو و عقب ، رگلاژ ترمز دستی ، تنظیم موتور برای کاهش مصرف سوخت و … را دارد. برای ارتباط با مجموعه ما می توانید با ما در تماس باشید. برای تعمیر تمامی خودروهای رنو و تعمیر مگان می توانید به تعمیرگاه مگان مراجعه کنید و با خیالی آسوده خودرو خود را به ما بسپارید.

معرفی انواع رنو مگان | بهترین تعمیرگاه تخصصی رنو مگان | تعمیرکار برق مگان | سرویس دوره ای مگان

معرفی انواع رنو مگان

خدماتی که در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو قابل انجام است:

1-تعمیر گیربکس اتوماتیک و دستی

2-تعویض روغن گیربکس توسط دستگاه تمام اتوماتیک(ساکشن)

3سرویس دوره ای رنو

4- خدمات جلوبندی رنو

5-خدمات تعمیر برق رنو

6-کارشناسی فنی خودروهای رنو

آدرس:

تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10

شماره تماس:

09128896509

021-77785115

021-77785114

معرفی انواع رنو مگان

این خودروی فرانسوی در سال 1955 برای جانشینی رنو19 توسط شرکت Renualt تولید شده است.این خودرو در طول زمان تولید خود به مدل های مختلف استیشن،کانورتیبل،کوپه،سالن و هاچبک سه در و پنج در عرضه شده است.نسل اول این خودرو با شباهت بسیار به رنو19 عرضه شد.در سالهای بعدی مگان سینک به عنوان یک  خودروی چندمنظوره (MPV) مورد استفاده قرار گرفت این خودرو از لحاظ مکانیکی مشابه مگان هاچبک بود.

در سالهای آینده نسل دوم رنو مگان با تغییرات عمده ای که در ساختار خود داد توانست در سال 2003 به عنوان خودروی سال اروپا معرفی شود.این محصول به عنوان اولین خودرو در کلاس خود توانست 5ستاره ایمنی EuroNCAP را کسب کند.

معرفی انواع رنو مگان

معرفی انواع رنو مگان

1995-2002|رنو مگان نسل اول

معرفی انواع رنو مگان

تولید X64 در سال 1990 شروع شد پس از ساخت چندین نمونه مختلف طرح میشل ژاردین در آوریل 1992 آماده به تولید شد.مگان نسل اول به عنوان جانشین رنو19 رونمایی شددر این خودرو سیستم انتقال قدرت و شاسی نسبت به رنو19  دچار تغییرات اساسی شده بود.

خط تولید رنومگان مانند رنو19 و رنو11 در سال 1995 در سایت تولیدی رنو شروع به کار کرد و در نوامبر همان سال به بازار عرضه شد.

نکته مورد توجه در رنو مگان نسل اول تدابیر امنیتی به کار رفته شده در آن است.که از کمربند 3نقطه ای برای سرنشین وسط درصندلی عقب و کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو از سال 1966 استفاده می کند.این نسل از رنو به سیستم پیشگیری و حفاظت رنو (SRP) مجهز بود.

این نسل از رنو با موتور نوع E با حجم 1.4 لیتری دیزل و1.6 لیتری بنزینی و مدل نوع F این شرکت با حجم 1.9 لیتری دیزل و 2لیتری بنزینی استفاده می کند.

نسخه استیشن این خودرو فقط در کشورهایی که فرمان در سمت چپ خودرو قرار دارد عرضه شد.

معرفی انواع رنو مگان

معرفی انواع رنو مگان

در سال 1999 تغییرات مختصری در این نسل از رنو انجام شد که شامل امکانات رفاهی پیشرفته تر و تجهیزات به روزتر بود.در نسخه های جدید این دوره از موتورهای 16 سوپاپ استفاده شد.

رنو مگان با موتورهای مختلفی به بازار رقابتی عرضه شد مقایسه این موتورها در جدول زیر آورده شده است.

معرفی انواع رنو مگان | بهترین تعمیرگاه تخصصی رنو مگان | تعمیرکار برق مگان | سرویس دوره ای مگان

معرفی انواع رنو مگان | بهترین تعمیرگاه تخصصی رنو مگان | تعمیرکار برق مگان | سرویس دوره ای مگان

ماکسی مگان مدل مسابقه ای خودروی مگان در سال 1999 توانست عنوان قهرمانی مسابقات رالی قهرمانی جهان را به دست آورد.

2002-2009 |نسل دوم رنو مگان

معرفی انواع رنو مگان

این نسل از رنو در سال 2002 رونمایی شد این نسل شباهت بسیارکمی با رنو نسل اول داشت .این مگان جدید توانست عنوان خودروی سال اروپا در سال 2003 را به دست آورد. این رنو در تست تصادف EuroNCAP توانست 5امتیاز ایمنی را به دست آورد.

رنو مگان نسل دوم و رنو لاگونا هر دو انقلابی در طراحی خودرو در ابتدای دهه 2000 بودند.در مگان نسل دوم از سیستم شناسایی کارت بدون کلید رنو به عنوان سوییچ خودرو  به صورت استاندارد استفاده شد به جرات می توان گفت این اولین استفاده از چنین سیستمی در چنین کلاس خودرویی بود همچنین استفاده از سیستم سانروف پانورامیک شیشه ای  از دیگر تجهیزات پیشرفته این خودروی فرانسوی بود.

معرفی انواع رنو مگان

معرفی انواع رنو مگان

نسخه دیگر رنو مگان با نام Hi-Flex در برزیل عرضه شد این خودرو به طور همزمان قابلیت استفاده از انانوا و بنزین را داشت این خودرو با یک موتور 1.6 لیتری 4سیلندر و 16سوپاپ کار میکرد و توان تولید 109 اسب بخار را داشت.مذل موتور 22لیتری نیز به بازار عرضه شد که فقط اجازه کار با بنزین را داشت.

انواع مختلف رنو مگان نسل دوم عبارتنداز:

هاچبک 3در و 5در،سدان 4در،استیشن 5در،کوپه و کانورتیبل

در ایران فقط نسخه سدان این خودرو وارد بازار شد و به دلیل کیفیت بالای ساخت،ایمنی بالا،تجهیزات مناسب ،موتور قدرتمند،مصرف سوخت پایین و موارد دیگر مورد استقبال قابل توجه قرار گرفت و مدتی به عنوان خودروی پلیس در ارگان ها مورد استفاده قرار میگرفت.

موتور خودروی سدان 4سیلندر 16سوپاپ با توان 132 اسب بخار و جعبه دنده اتوماتیک 4سرعته است.فرمان از نوع الکتریکی بوده و سیستم تعلیق مک فرسون با بازوی چهارگوش و میله موجگیر در جلوی خودرو و میله پیچشی با نقاط اتصال بیرونی از عقب خودرو استفاده می کند.

نسل دوم رنو مگان با موتورهای مختلفی در نقاط مختلف جهان مورد عرضه قرار گرفت که انوان آن ها را در جدول زیر میبینیم.

معرفی انواع رنو مگان

معرفی انواع رنو مگان

2008-2016| رنومگان نسل سوم

معرفی انواع رنو مگان

برای نگه داشتن خودرو در بازار رقابت این شرکت فرانسوی در سال 2008 نسل سوم این خودرو را به بازار عرضه کرد.مدل های هاپبک 5در و رنو مگان کوپه از انواع رنوهای نسل سوم هستند که دارای طراحی های مختلفی هستند.همچنین در این نسل رنو مگان کوپه که دارای ظاهری اسپورت تر بود به بازار رقابت عرضه شد.

معرفی انواع رنو مگان

معرفی انواع رنو مگان

این شرکت در سال 2009 مدل استیشن 5 را با نام Sport Tourer معرفی کرد و در سال بعد نسخه کوپه کابریولت را به بازار عرضه کرد.همچنین این شرکت در مگان 3 را در سال 2012 معرفی کرد و پس از آن هم مدل هایی با موتور بنزیتی 1.2 لیتری موتور دیزلی 1.5 لیتری و توان 110 اسب بخار را مورد نمایش قرار داد.

مجددا در سال 2014 مگان را با موتور 1.2 لیتری توربوشارز قدرتمندتر توان 128 اسب بخاری عرضه کرد.

نسل سوم مگان با موتورهای مختلفی که در جدول زیر میبینید عرضه شده است.

معرفی انواع رنو مگان

معرفی انواع رنو مگان

2016 تاکنون| رنومگان نسل چهارم

معرفی انواع رنو مگان

این خودرو در سال 2015 معرفی و در سال 2016 آغاز به فروش کرد این نسل از رنو مگان بر اساس پلتفرم CMF-CD به طور مشترک توسط رنو و نیسان طراحی و توسعه داده شد.این نسل از رنو زیرنظر لورن وندن آکر توسعه یافته استفاده می کند. این طراحی مشابه خودروهایی همچون نسل چهارم کلیوس، کپچر، رنو اسپیس نسل5 و رنو تالیسمان است.

این نسل از رنو از لحاظ طراحی ظاهری بزرگتر و کم ارتفاع تر از نسل های قبلی است.از سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و میله پیچشی در عقب خودرو استفاده شده است.محورها هردو از نوع دیسکی هستند 5حالت مختلف برای رانندگی وجود دارد امکان نمایش اطلاعات بر روی شیشه جلوی راننده وجود دارد همچنین صفحه نمایش 7اینچی لمسی در آن استفاده شده است.

این نسل از رنو مگان با 9نوع موتور مختلف شامل 4بنزینی و 5دیزلی باتوان های متغیر 89 تا202 اسب بخار به بازار عرضه شد. نسخه GT این خودرو دارای یک موتور بنزینی 1.6 لیتری دیزلی یا بنزینی و به صورت استاندارد به سیستم 4چرخ فرمان پذیر با نام 4control رنو و جعبه دنده خودکار با کلاچ دوگانه مجهز است. به تازگی نیز مدل رنومگان ار.اس تروفی رونمایی شده است.

معرفی انواع رنو مگان

انواع مگان

نگارش متن توسط سایت ایران رنو انجام شده است.

ارتباط با ما | بهترین تعمیرگاه تخصصی رنو مگان

اگر در رابطه با تعمیر برق رنو خود پرسشی دارید می توانید از طریق اینستاگرام با ما در ارتباط باشید. مهندسین ما در کمترین زمان ممکن با شما در ارتباط خواهند بود.

البته برای اعلام هزینه دقیق نیاز است تا به صورت حضوری خودرو خود را به مجموعه ما که آدرس آن در پایین همین صفحه برای شما نوشته شده است بیاورید.

زمانی که شما به تعمیرگاه ما مراجعه میکنید ما به صورت دقیق و کامل بررسی میکنیم و با توجه به قطعات لازم و تعمیراتی که نیاز است تا انجام بشود ، هزینه را به شما اطلاع میدهیم و در صورت تمایل شما ، شروع به کار میکنیم.

ما علاوه بر تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را نیز ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید.

شما عزیزان می‌توانید برای تعمیر و نگهداری خودروی رنوی خود همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در

تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10

به مدیریت مهندس قدردان مراجعه کنید.

شماره تماس:

09128896509

09120996450

021-77785115

021-77785114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *