مقالات

تعمیر موتور داستر

تعمیر موتور داستر
تعمیر موتور داستر

آنچه خواهید خواند

بهترین تعمیرگاه برای تعمیر موتور داستر به صورت تخصصی کجاست؟ هزینه تعمیر موتور داستر چقدر است؟ در صورتی که دارای خودرو داستر باشید حتما با مشکل خرابی موتور آن مواجه شده اید. باز کردن موتور خودرو یک امر کاملا تخصصی است و هر تعمیرکاری نمی تواند از پس تعمیر تمامی برندهای خودرو بر بیاید. بنابراین بهترین راه برای سرویس و تعمیر موتور داستر خود این است که به تعمیرگاه تخصصی داستر مراجعه کنید. شما عزیزان برای تعمیر و سرویس خودروهای رنو خود می توانید به بهترین تعمیرگاه رنو در تهران یعنی ایران رنو مراجعه کنید.

تعمیر موتور داستر در تهران

یکی از خدماتی که در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو صورت می پذیرد تعمیر موتور رنو داستر می باشد. شما عزیزان برای دریافت خدمات تعمیر موتور خودرو خود که یکی از اصلی ترین بخش های تعمیر خودرو می باشد می توانید به تعمیرگاه ایران رنو مراجعه کنید و خدمات لازم را دریافت کنید. جهت دریافت نوبت از تعمیرگاه تخصصی ایران رنو همین حالا می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

تعویض تسمه تایم داستر در تهران

تعمیر موتور رنو داستر

خودروی رنو داچیا داستر ساخت شرکت رنو فرانسوی به دلیل ویژگی های خوب خود طرفداران زیادی در بازار داخلی ایران پیدا کرده است. موتور رنو داستر 4 سیلندر و 16 سوپاپ با حجم 1998 سی سی است و می تواند قدرتی معادل 135 اسب بخار تولید کند. سواری نرم، شتاب سریع، مصرف سوخت کم و سرعت بالا از دلایل محبوبیت این خودرو در بین رانندگان آن است. اما با همه این مزایا، گاهی اوقات یک گرد و غبار می تواند مانند هر ماشین دیگری دچار مشکل شود. در این مقاله به تعمیر موتور رنو داستر می پردازیم. موضوع گذاشتن پول زیادی در دست صاحب این خودرو. اما با چند راه حل ساده می توان به راحتی از آن جلوگیری کرد. با ما در مورد این راه حل ها بیاموزید.

دلایل خرابی موتور داستر

گاها، انجام یا عدم انجام برخی اعمال  سبب صدمه به موتور می‌شود که در این صورت هزینه بالایی باید صرف تعمیر یا تعویض آن گردد. با رسیدگی‌های منظم می‌توان از اغلب صدمات احتمالی به موتور پیشگیری کرد. در ادامه با مواردی با برخی دلایل خرابی موتور بیشتر آشنا می شویم .

دلایل خرابی موتور داستر

دلایل خرابی موتور داستر

۱ – گاز دادن بیش از حد در فصل سرما :

در فصل سرما برای گرم شدن خودرو پدال گاز را نفشارید. این کار به جای گرم کردن ماشین ، موتور را به طور غیر مطلوب گرم می کند. پس از استارت، مدتی زمان می برد تا روغن وارد سیستم شود و ماشین بدون روغن کار می‌ کند. پس گاز بی‌جا باعث خرابی موتور خودرو می‌شود.

۲ – استفاده از فشار بی رویه آب حین شستشو :

کثیف بودن بیش از حد موتور از موارد موجب خرابی موتور است که نادیده گرفته می شود. موتور هر از گاهی به تمیز شدن نیاز دارد. اما حین شستن آن نباید از آب پرفشار (مثل شلنگ‌های کارواش) استفاده کنید، زیرا به سیستم برق موتور آسیب می زند.

تعویض روغن گیربکس داستر

 ۳ – استارت نامناسب :

قبل از چرخاندن کلید استارت، تجهیزات جانبی مثل ضبط، کولر یا برف ‌پاک ‌کن را خاموش کنید، در غیر این صورت موتور خودرو را دچار فرسودگی زود هنگام می‌کنید. با خاموش بودن این وسایل، فشار کمی هنگام استارت زدن به موتور وارد می‌شود.

۴ – دور موتور بالا :

وقتی دور موتور بالا می رود ، موتور باید سوخت بیشتری را به سیلندر ها پمپ کند ، و موجب افزایش ضربات به اجزای موتور را دارد و موجب خرابی موتور می شود. لذا سعی کنید تا حد امکان دور موتور خودروی شما از مقدار مجاز تعیین شده بیشتر نباشد.

۵-  کم یا زیاد بودن روغن :

مقدار روغن موتور و نوع روغن موتور مصرفی خودرو نقش مهمی در سلامت خودوری شما دارد، وقتی روغن خودرو کم باشد یا زیاد باشد فشار بیشتری به موتور وارد شده و سبب خرابی آن می شود .

تعمیر جلوبندی داستر در تهران

۶ – استفاده از خودرو به جای وانت :

وقتی بار سنگینی را داخل خودرو می گذارید در وافع دارید از عمر موتور خود می کاهید زیرا خودرو های سواری به گونه ای طراحی نشده اند که تحمل بار سنگین را داشته باشند .

۷ –  مایع خنک کننده کهنه :

تعویض مایع خنک کننده باید در زمان مناسب انجام شود وگرنه موجب خرابی موتور خودرو می شود.

تعمیر تخصصی موتور داستر

تعمیر تخصصی موتور داستر

چرا تعمیر موتور داستر مهم است؟

موتور مهم ترین قسمت ماشین شما است که باعث حرکت آن می شود. یکی از ویژگی های موتور داستر عملکرد موتور بالا و مصرف سوخت پایین آن است که توانسته رضایت دارندگان این خودرو را جلب کند. البته رنو داستر نیز مانند هر خودرو دیگری دچار مشکل و خرابی می شود، به خصوص اگر نتوانیم آن را نگهداری کنیم یا سرویس داستر را به طور منظم انجام دهیم. یکی از گران ترین مشکلات این خودرو تعمیر موتور داستر بود. بنابراین توصیه می شود در نگهداری قطعات خودرو دقت بیشتری داشته باشید و هر چند وقت یکبار آن ها را بررسی کنید. با این روش ساده می توان از مشکلات جدی و گران قیمت جلوگیری کرد.

تعمیر تخصصی موتور داستر

اگر به دنبال تعمیر موتور خودرو خود به صورت تخصصی می باشید لازم است که به تعمیرگاهی مراجعه کنید که به صورت تخصصی در زمینه تعمیر خودروهای رنو فعالیت می کند. برای این کار و سرویس خودرو رنو خود می توانید به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید.

تعمیر گیربکس داستر در تهران

هزینه تعمیر موتور داستر

هزینه تعمیر موتور داست ر چقدر است؟ یکی از مهم ترین سوالات مراجعه کنندگان به تعمیرگاه ایران رنو این است که هزینه تعمیر موتور داستر چقدر است؟ در ابتدا باید بررسی کنیم که دلیل خرابی موتور خودرو شما چیست و آیا بدون باز کردن موتور هم می توان مشکل را حل کرد یا خیر. در مرحله دوم قطعات جانبی را که نیاز به تعویض دارد را می بایست بررسی کنیم و سپس به مشتری اعلام هزینه می کنیم. برای دریافت هزینه تعمیر موتور داستر می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

تعمیر موتور داستر در ایران رنو

 یافتن تعمیرگاهی که بتواند به راحتی عیب فنی خودروی شما را حدس بزند و با بهترین قطعات آنها را تعمیر نماید، کار چندان ساده ای نیست. شما می توانید بدون دردسر خودروی خود را به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو بسپارید تا با حداقل قیمت بهترین خدمات را دریافت کنید. برای دریافت نوبت می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و موتور داستر خود را با مناسب ترین هزینه تعمیر و یا سرویس کنید.

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین
ثبت سفارش تلفنی

6 دیدگاه در “تعمیر موتور داستر

  1. مجید رستمی گفت:

    اطلاعات مفیدی بود مرسی.

    1. admin گفت:

      تشکر. خوشحالیم که مطالب براتون مفیده

  2. مهدی احمدی گفت:

    من داستر دارم اخرین باری که باهاش رفتیم کویر بعدش هر از گاهی ی صدای تقه می یاد. وقتی دور موتور بالا میره این صدا بیشتر میشه. علتش چیه به نظرتون؟

    1. admin گفت:

      بدون مشاهده خودرو نمی توان در این مورد نظر قطعی داد. می تونین با شماره 09128896509 تماس بگیرید و مشکل رو مطرح کنین. پیشنهاد میشه قبل از اینکه خرابی جدیدی به بار بیاد به تعمیرگاه متخصص مراجعه کنین

  3. میلاد گفت:

    سلام. برای باز کردن موتور چقدر اجرت میگیرین؟ کلا هزینه تعمیرش چقد در میاد حدودا؟

    1. mrsharif گفت:

      سلام وقت بخیر. ماشین باید عیب یابی بشه بعد میزان اجرت کار تعیین بشه. تشریف بیارین در خدمتتون هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *