مقالات

بهترین تعمیرگاه کولیوس در تهران

یافتن بهترین تعمیرگاه کولیوس در تهران، دغدغه بسیاری از افرادی که صاحب خودرو های رنو و به خصوص دارنده خودرو های کولیوس هستند می باشد. کولیوس یک خودروی کراس اور یا نیم شاسی می باشد که در سال 1395 و پس از برداشته شدن مقطعی تحریم ها توسط گروه خودروسازی رنو به بازار خودرویی ایران عرضه شد. خودروی رنو کولیوس از کیفیت بالایی برخوردار است و در زمره خودرو های لاکچری قرار می گیرد. اگر که صاحب خودروی رنو کولیوس یا هر یک از خودرو های ساخت شرکت رنو هستید، در ادامه بحث تعمیرگاه کولیوس در تهران هم همراه تعمیرگاه ایران بمانید تا با موضوعاتی مثل نمایندگی رنو کولیوس در تهران، تعمیرگاه مجاز رنو کولیوس، بهترین تعمیرگاه کولیوس در تهران و… بیشتر آشنا شوید.

بهترین تعمیرگاه کولیوس در تهران

در اولین بخش از مقاله بهترین تعمیرگاه کولیوس در تهران بیاید تا کمی در مورد خودروی کولیوس صحبت کنیم. نسل دوم رنو کولیوس هرچند همان پیشرانه نسل سابقش را در سینه دارد اما با این حال یکی از مهم‌ترین محصولات تولید شده پس از ادغام رنو نیسان است. رنو در این مدل، زبان طراحی جدید و جذابش را با پلت‌فرم فنی پرفروش نیسان ایکس‌تریل ترکیب کرده است و ماحصل آن، خودرویی است که از سال 2017 همزمان با عرضه جهانی به کشورمان نیز وارد شده و بسیار بیشتر از نسل قبلش، مورد توجه ایرانی‌ها قرار گرفته است. حال باید دید که در شرایط فعلی، مشتریان تا چه حد تمایل‌شان را به خریدن این کراس‌اور دو رگه فرانسوی ژاپنی حفظ می‌کنند.

کسب اطلاعات بیشتر: مرکز تعمیر برق کولیوس در تهران

بهترین تعمیرگاه کولیوس در تهران

بهترین تعمیرگاه کولیوس در تهران

این را هم در بحث بهترین تعمیرگاه کولیوس در تهران بدانید که در زیر کاپوت، رنو کولیوس یک پیشرانه 2.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی داشته و می تواند خروجی قدرت 170 اسب بخاری در محدوده 6000 دور بر دقیقه و همچنین 233 نیوتن متر گشتاور در محدوده 4000 دور بر دقیقه داشته باشد که نسبت به رقیب خود در بازار ایران یعنی تویوتا راوفور، خروجی قدرت کمتر تنها 6 اسب بخاری، اما خروجی گشتاور کاملا یکسانی دارد. بر روی این پیشرانه از جعبه دنده اتوماتیک CVT از نوع X-Tronic استفاده شده که در کنار شتاب صفر تا صد 9.8 ثانیه، می تواند مصرف سوخت 8.3 لیتری ترکیبی برای این شاسی بلند 2.7 تنی داشته باشد.

به طور دقیق تر، پیشرانه 2.5 لیتری خودرو برای استفاده 100 کیلومتر شهری، میزان سوخت 10.7 لیتری در شرایط استاندارد طلب می کند و در استفاده های خارج از شهر و بزرگراه نیز مصرف سوخت 100 کیلومتر این خودرو به حداقل 6.9 لیتر خواهد رسید که در استفاده های ترکیبی، می توان مصرف سوخت تقریبا 8.3 لیتری با این خودرو 2.7 تنی بدست آورد. شما برای انجام تعمیرات خودروی رنو کولیوس می توانید به بهترین تعمیرگاه کولیوس در تهران، یا همان نمایندگی کولیوس در تهران یعنی تعمیرگاه تخصصی ایران مراجعه نمایید.

اما در مورد تعریف دقیق تعمیرگاه کولیوس در تهران یا همان تعمیرگاه تخصصی کولیوس و خدمات آن باید گفت که محلی است که کلیه ی خدمات مربوط به موتور، تعمیر جلوبندی، سرویس های دوره ای، تنظیم موتور، تعویض قطعات مصرفی مانند لنت ترمز و تسمه های موتور، تعویض روغن و… در آن به صورت تخصصی و با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت انجام صورت میگیرد. تمامی خدمات مذکور به علاوه بسیاری خدمات تخصصی و با کیفیت دیگر، همگی در تعمیرگاه تخصصی ایران که بهترین تعمیرگاه کولیوس در تهران است هم صورت می گیرد.

تعمیرگاه تخصصی کولیوس در تهران

اما بد نیست حال که داریم در مورد بهترین تعمیرگاه کولیوس در تهران یا نمایندگی رنو کولیوس در تهران صحبت می کنیم، کمی هم در مورد مزایا و معایب رنو کولیوس بدانیم. شناخت مزایا و معایب کولیوس و سایر خودروهای بازار ایران در مورد کارایی، ایمنی، مشخصات فنی و سایر ویژگی خودرو اطلاعات کافی به مصرف کننده ارائه داده و به او کمک می‌کند با آگاهی بیشتر محصول مورد نظر خود را خریداری کند.

کسب اطلاعات بیشتر: مزایا و معایب رنو کولیوس

بهترین تعمیرگاه کولیوس در تهران

بهترین تعمیرگاه کولیوس در تهران

معایب رنو کولیوس:

  • تاخیر در عملکرد دنده اتوماتیک.
  •  کروز کنترل ضعیف.
  •  گیربکسCVT.
  •  استفاده افراطی از پلاستیک در کابین.
  • استفاده از همان پیشرانه نسل اول.
  • مزایا رنو کولیوس:
  •  طراحی بسیار جذاب و به روز داخلی.
  •  مصرف سوخت مناسب.
  •  امکانات و تجهیزات رفاهی متعدد.
  •  سیستم چهار چرخ محرک.
  •  فضای مناسب کابین.
  •  فنربندی و هندلینگ.
  •  تجهیزات ایمنی.

کسب اطلاعات بیشتر: مرکز تعمیر جلوبندی کولیوس در تهران

تعمیرگاه مجاز رنو کولیوس

مطالبی در طی بحث بهترین تعمیرگاه کولیوس در تهران بیان شدند مثل نمایندگی رنو کولیوس در تهران، تعمیرگاه مجاز رنو کولیوس، تعمیرگاه کولیوس در تهران و… که سعی شد برای شما کاربردی واقع شوند. همان طور که توضیح داده شد در نمایندگی مجاز رنو کولیوس یا همان تعمیرگاه تخصصی ایران کلیه ی خدمات مربوط به موتور، تعمیر جلوبندی، سرویس های دوره ای، تنظیم موتور، تعویض قطعات مصرفی و…  به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی و با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت انجام می گیرند.

برای ارتباط با متخصصین بهترین تعمیرگاه رنو در تهران یا همان تعمیرگاه ایران کافی است به انتهای همین صفحه مراجعه کنید تا با راه های دقیق تماس با متخصصین تعمیرگاه ایران دسترسی پیدا کنید. در صورتی که سوال یا سوال هایی در زمینه هزینه تعمیرات، قطعات یدکی و… انواع خودرو های وارداتی دارید می توانید همین حالا با تعمیرگاه کولیوس در تهران یعنی تعمیرگاه تخصصی ایران تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *