مقالات

تعمیرگاه اصلی رنو

تعمیرگاه اصلی رنو

پیدا کردن تعمیرگاه اصلی رنو در تهران همواره یکی از دغدغه های افرادی بوده است که صاحب خودرو های ساخت شرکت فرانسوی رنو می باشند. تعمیرات و انجام فعالیت های نگهداری از خودو مثل تعویض اقلام مصرفی مانند روغن، شمع و… همواره از مسائلی است که برای تمامی خودرو ها لازم است. این موارد هیچ گونه ارتباطی با نحوه رانندگی افراد ندارند و شما هر چقدر هم که محتاط رانندگی کنید وحتی اگر با پایین ترین سرعت ممکن هم رانندگی کنید، و حتی اگر که خودرویتان هم هیچ گاه دچار مشکل نشود، باز هم مجبور خواهید شد برای انجام سرویس های دوره ای به یک تعمیرگاه رنو مگان یا … مراجعه کنید. مقاله ی تعمیرگاه اصلی رنو، در صورتی که صاحب خودروی رنو ای هستید و یا اگر که مسائل خوردویی برای تان جالب است، به دردتان خواهد خورد. با تعمیرگاه تخصصی رنو همراه باشید.

شماره تماس تعمیرگاه اصلی رنو: 09128896509

خدمات تعمیرگاه اصلی رنو

یک تعمیرگاه رنو کولیوس یا در کل تعمیرگاه خوردو های ساخت شرکت رنوی خوب، تعمیرگاهی است که از کادری مجرب از انواع متخصصین خودرویی و تعمیرکاران تشکیل شده باشد. تعمیرگاه اصلی رنو یا یک تعمیرگاه رنو مگان خوبپ جایی اسپت که قادر باشد تمامی نیاز های خودرویی شما را برطرف کند و شامل بخش های مختلفی مثل باطری سازی، مکانیکی، جلوبندی سازی و… باشد. همچنین از دیگر خدمات یک تعمیرگاه رنو شرق تهران خوب، این است که قادر باشد سرویس های دوره ای خودروی رنوی شما را به بهترین نحو انجام دهد و در صورت نیاز قطعاتش را با قطعات اصلی رنو معاوضه نماید.

تعمیرگاه اصلی رنو |تعمیرگاه اصلی رنو در تهران

تعمیرگاه اصلی رنو |تعمیرگاه اصلی رنو در تهران

تعمیرگاه رنو مگان

رنو مگان یکی از خودرو های شرکت فرانسوی رنو می باشد که اولین بار در سال 1995 از آن رو نمایی شد. البته خودروی مگانی که در کشور ما موجود است نسل اول و مدل 1995 آن نمی باشد و نسل دوم آن است که توسط شرکت رنو بین سال های 2002 تا 2008 به بازار جهان عرضه شد. در ایران البته مگان، از سال 1387 تا 1393 توسط شرکت پارس خودرو مونتاژ و به بازار ایران عرضه می شد. خودرو رنو مگان در دو مدل 1800 سی سی و 2000 سی سی در بازار ایران موجود می باشد که مدل 2000 سی سی آن از لحاظ امکانات نسبت به مدل 1800 سی سی برتری دارد. این خودرو به دلیل این که در ایران مونتاژ هم می شده است حضور پررنگی در بازار ایران داشته و دارد و هنوز هم افراد بسیاری صاحب آن هستند، و برای تعمیر خودروی خود به دنبال تعمیرگاه اصلی رنو و یک تعمیرگاه رنو مگان خوب هستند.

تعمیرگاه رنو کولیوس

رنو کولیوس یکی از کراس اور های لوکس محسوب می شود که اولین نسل آن در سال 2007 توسط شرکت رنو معرفی شد و تولید آن هم تا سال 2015 و شروع تولید نسل دوم این خودرو، ادامه داشت. خودروی رنو کولیوس یک پیشرانه 2500 سی سی چهار سیلندر دارد که قادر است قدرتی به اندازه 171 اسب بخار را تولید نماید و سرعت را تنها طی 9.8 ثانیه از 0 تا 100 برساند. مدل اولیه این خودرو به طور عمده وارد بازار ایران نشد و همان هایی هم که وارد شدند زیاد مورد استقبال مردم قرار نگرفتند. اما این قضیه درباره نسل دوم آن که پس از برداشته شدن تحریم های آمریکا در سال 1394 وارد کشور شدند فرق داشت و در زمان ورود، بسیاری از افراد اقدام به خرید رنو کولیوس کردند. به همین دلیل استقبال گسترده، بسیاری از دارندگان خوردوی رنو کولیوس پس از بازگشت تحریم های آمریکا، به دنبال تعمیرگاه اصلی رنو و یک تعمیرگاه رنو کولیوس خوب می باشند.

تعمیرگاه رنو شرق تهران

همان طور که می دانید تهران به طور کلی به سه منطقه غرب، مرکز و شرق تقسیم شده است. شرق تهران تقریبا از میدان امام حسین شروع می شود و تا آخر شهر تهران در انتهای محله حکیمیه ادامه پیدا می کند. بخش زیادی از جمعیت تهران که حتی می شود گفت از جمعیت مناطق غرب و مرکز هم بیشتر می باشد، در شرق تهران زندگی می کنند. در میان این جمعیت کثیری از افراد که در شرق تهران زندگی می کنند، بسیاری وجود دارند که صاحب خودرو های ساخت شرکت فرانسوی رنو مثل رنو مگان، رنو کولیوس، رنو ال 90 و… می باشند. اگر که شما هم از این افرادی هستید که صاحب خودروی رنو ای می باشید، ممکن است که روزی، خدای ناکرده مشکلی برای خودرویتان پیش بیاید یا برای انجام سرویس های دوره ای به دنبال تعمیرگاه رنو شرق تهران بگردید. به همین سبب بهتر است که اگر به عنوان نمونه خودروی کولیوسی دارید و به دنبال تعمیرگاه رنو کولیوس و تعمیرگاه اصلی رنو می گردید، سری به سایت ایران رنو، که یک تعمیرگاه رنو شرق تهران می باشد، بزنید.

تعمیرگاه اصلی رنو در تهران

تعمیرگاه اصلی رنو |تعمیرگاه اصلی رنو در تهران

تعمیرگاه اصلی رنو |تعمیرگاه اصلی رنو در تهران

امید است مطالب بیان شده در طول مقاله تعیمرگاه اصلی رنو مثل، خدمات تعیمرگاه رنو، تعمیرگاه رنو کولیوس، تعمیرگاه رنو مگان، تعمیرگاه رنو شرق تهران و…، برای شما مفید واقع شده باشد و اطلاعاتی هر چند ناچیز، کم و محدود به اطلاعات شمایی که صاحب خودروی ساخت شرکت فرانسوی رنو هستید، افزوده باشد. به دلیل خارج شدن آمریکا از برجام در سال هزار و سی صد و نود و هفت، می شود گفت که همگی شرکت های خارجی ای که در حوزه های مختلف مثل خودرو فعالیت می کردند، از بازار ایران خارج شدند. یکی از این شرکت هایی که پس از بازگشت تحریم ها از ایران خارج شد، شرکت خودروسازی فرانسوی رنو بود. به علت این خارج شدن دارندگان خودرو های رنو دچار نگرانی از بابت وجود تعیمرگاه هایی مثل تعمیرگاه اصلی رنو، تعمیرگاه رنو کولیوس، تعیمرگاه رنو مگان، تعمیرگاه رنو شرق تهران و.. شدند. دلیل این نگرانی هم این بود که در صورتی که خدی ناکرده خودرویشان دچار مشکل شد یا زمانی که موعد سرویس های دوره ای خودرویشان رسید، آن را به کجا ببرند.

خوشبحتانه باید گفت که نیازی به نگرانی وجود ندارد، زیرا بلافاصله پس از خروج رنو از ایران، تعیمرگاه های حرفه ای ایجاد شدند که تمامی خدمات مورد نیاز یک خودروی رنو را انجام داده و می دهند. یکی از معتبرترین و بهترین تعمیرگاه ها که تعمیرگاه اصلی رنو هم می باشد، تعمیرگاه ایران رنو است که تیمی مجرب از متخصین و تعمیرکاران خودورو های رنو دارد و آماده است پذیرای خودرهای رنوی شما ساکنین غرب، شرق، مرکز، و حومه شهر تهران، باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *