مقالات

تعمیرگاه رنو کپچر در تهران

تعمیرگاه رنو کپچر در تهران

با معرفی تعمیرگاه رنو کپچر در تهران در خدمت شما هستیم. رنو کپچر یکی از خودروهای کمپانی رنو می باشد که این روزها توجه بسیاری از ایرانیان را به خود جلب کرده است و در واقع طرفداران زیادی برای خود کسب کرده است. اما خرید خودرو تنها کافی نیست. خودروهای رنو دارای ساختار پیچیده ای می باشد که هر تعمیرکاری نمی توانید از پس تعمیر و سرویس آن براید. برای انجام تعمیر خودروی رنو کپچر خود نیاز است که به یک مرکز معتبر در زمینه تعمیرگاه رنو کپچر در تهران مراجعه کنید. با تعمیرگاه رنو در تهران همراه باشید.

همچنین از دیگر موارد مهم برای تعمیر رنو کپچر، استفاده از اورجینال و اصلی است. اگر نگاهی به دفترچه راهنمای رنو کپچر انداخته باشید متوجه می شوید که در زمینه استفاده از قطعات اورجینال تاکید بسیاری شده است. چرا که در صورت استفاده از قطعات تقلبی و غیر اصل از طول عمر خودروی شما کاسته شده و در نتیجه با سرعت بالاتری خودرو شما خراب خواهد شد. همچنین در نظر داشته باشید با استفاده از قطعات غیر اصل، دیگر قطعات خودرو شما نیز به سرعت خراب شده و نیاز به تعمیر اساسی خواهند داشت.

نکته: تمامی قطعاتی که در تعمیرگاه تخصصی رنو استفاده می شود اصل بوده و با ضمانت استفاده می شود.

تعمیرگاه تخصصی رنو کپچر در تهران

خدماتی که در مجموعه ایران رنو ارائه می گردد شامل تعمیرات عمومی و تعمیرات تخصصی می باشد. همچنین شما عزیزان برای سرویس دوره ای خودرو کپچر خودرو خود می توانید به این مجموعه مراجعه کنید. سرویس دوره ای در واقع مجموعه کارهایی است که برای جلوگیری از استهلاک و بالا بردن زمان تعمیر خودرو انجام می گردد. اما در حالت کلی تعمیر تخصصی خودرو کپچر شما شامل سه بخش می گردد که به صورت خلاصه در ادامه به هریک از آن ها اشاره می گردد.

  • تعمیر انواع گیربکس های اتوماتیک و دنده دستی: این ماشین ها معمولا دارای گیربکس اتوماتیک هستند که این قطعات درصورت بروز مشکل، باعث افزایش مصرف سوخت، سختی انتقال نیروی محرکه، بروز مشکلات در رانندگی و افزایش استهلاک خودروی رنو می شوند که در تعمیرگاه های تخصصی رنو سعی می کنند که این مشکلات به طور کامل رفع شود.
  • بررسی و تعمیر انواع جعبه فرمان الکتریکی و هیدرولیکی: یکی از عیب های خودروهای رنو هیدرولیکی، خرابی جعبه فرمان آن ها است. که تعمیر یا تعویض قطعات این قسمت تنها در تعمیرگاه های معتبر یا نمایندگی ها انجام می شود. زیرا، این قطعات به سختی یافت می شوند.
  • تست، بررسی و تعمیر سر سیلندر: سرسیلندر خودروهای رنو معمولا از جنس فلز بوده و خیلی کم پیش می آید که نشتی پیدا کنند و در صورت داشتن مشکل باید کل قطعه تعویض یا تعمیر گردد.
  • تنظیم موتور: تعمیر موتور انواع خودروهای رنو در تعمیرگاه تخصصی آن انجام می شود.
تعمیرگاه رنو کپچر در تهران

تعمیرگاه رنو کپچر در تهران

دیگر خدمات تخصصی ایران رنو 

  • عوض کردن مجموعه تسمه تایم با ابزارهای به خصوص: این قطعه ها معمولا پس از کارکرد حدود۶۰ هزار کیلومتر یا پس از گذشت ۴ سال از زمان تعویض قبلی سرسیلندر، نیازمند عوض کردن، هستند. اما گاهی تسمه تایم طی برخی شرایط دچار پارگی می شود که در آن صورت باید آن را تعویض نمود. ولی، باید به این نکته توجه کرد که پارگی تسمه تایم حین رانندگی باعث به وجود آوردن هزینه های فراوان می شود و این جاست که اهمیت سرویس های دوره ای و عیب یابی مشخص می شود. در نظر داشته باشید تنها با یک بار مراجعه به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو زمان مراجعه بعدی شما برای تعویض تسمه تایم برای شما پیامک می گردد.
  • عوض کردن روغن انواع گیر بکس: گیربکس های اتوماتیک با فشار روغن به کار خود ادامه می دهند. لذا، جهت بالا بردن کیفیت کار آن ها، باید آن ها را در هر ۵۰ هزار کارکرد تعویض کرد. تعویض نمودن سر وقت روغن گیر بکس باعث کاهش استهلاک چرخ دنده های آن می شود. در صورتی که زمان تعویض روغن گیربکس در خاطر شما نمی ماند، تنها یکبار به ایران رنو مراجعه کنید و از آن پس زمان مراجعه بعدی را از طریق پیامک دریافت کنید.
  • عوض کردن روغن موتور و فیلتر آن و عیب یابی نشتی روغن: به منظور کارکرد بهتر روغن موتور، تعویض آن در تعمیرگاه های تخصصی رنو انجام می شود. همچنین فیلترهای آن، باید بعد از چندین دوره عوض نمودن روغن، تعویض شود (آلودگی ها سوراخ های فیلتر را مسدود کرده و سوپاپ آن باز شده و روغن کثیف در موتور جریان پیدا می کند.) روغن موتوری که در ایران رنو استفاده می گردد اصل اورجینال می باشد تا از خرابی بیهوده خودرو شما جلوگیری شود.
  • عوض کردن صافی بنزین: در صورت پایان یافتن عمر مفید آن، باید سر زمان مقرر توسط تعمیرگاه تعویض شود تا مانعی برای ورود آشغال توسط بنزین به موتور باشد.
  • عوض کردن شمع ها:عمر مفید هر شمع تا ۴۰ هزار کیلومتر است که در صورت عوض نکردن آن ها، مصرف بنزین بالا می رود. زیرا، وظیفه اصلی این قطعات، آتش زدن سوخت و هوای داخل موتور است.
تعمیرگاه رنو کپچر در تهران

تعمیرگاه رنو کپچر در تهران

تعمیرگاه رنو کپچر در تهران

در بخش های پیشین تنها به برخی از خدماتی که در مجموعه تخصصی ایران رنو صورت می پذیرد اشاره شد. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت نوبت می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید. تعمیرگاه ایران رنو در تهرانپارس، بلوار بابائیان خیابان پنجم شیدایی کوچه هفتم شمالی پلاک 10 واقع شده است. برای راحتی کار می توانید نام ایران رنو را در مسیر یاب نشان سرچ کنید و به راحتی به این مجموعه مراجعه کنید.

شماره تماس:

09128896509

021-77785114

021-77785115

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *