مقالات

تعمیرگاه رنو در تهران

تعمیرگاه رنو در تهران

اگر دارنه خودرو رنو هستید حتما به دنیال یک تعمیرگاه رنو  در تهران مناسب و متخصص گشته اید. خودروهای وارداتی به واسطه نمایندگی های خود وارد کشور می شوند که یکی از پرکاربردترین خودرو وارداتی در ایران خودروهای رنو می باشد. این خودروها به دلیل دوام و کیفیت بالا مورد توجه بسیاری از ایرانیان قرار گرفته است. اما همانطور که می دانید هر خوردویی پس از مدتی کارکرد مداوم نیازمند رسیدگی می باشد تا طول عمر بالایی داشته باشد و هزینه های اضافی برای صاحب خودرو در ایجاد نشود.

اگر شما نیز صاحب یکی از خودروهای زیر هستید و نمی خواهید خودروی شما به مشکل اساسی بخورد و یا اینکه روزهای متمادی در تعمیرگاه رنو در تهران سر کنید در این بخش با ما همراه باشید تا به بررسی رنو و متخصصین تعمیرگاه رنو در تهران بپردازیم.

تعمیرگاه رنو در تهران

رنو تولید کشور فرانسه است و به دلیل کیفیت بالا و سالیان زیادی در ایران مورد توجه قرار گرفته است. تمامی خودروهای رنو پس از معرفی با سرعت بسیار بالایی مورد توجه مردم قرار گرفته اند. اما داشتن خودرو رنو تنها به خرید آن ختم نمی شود و می بایست از آن مراقبت و نگهداری کرد. متاسفانه تحریم های حاکم بر کشور باعث شده است بسیاری از قطعات اورجینال و اصلی رنو کمیاب شود و بسیاری از تعمیرگاه های رنو از قطعات تقلبی به جای قطعات اصلی استفاده می کنند که در نتیجه آن کارکرد خودرو با سرعت بسیار بالایی کاهش می یابد. به همین دلیل توصیه می شود برای تعمیر خودرو رنو خود به یک تعمیرگاه رنو در تهران معتر مراجعه کنید تا با خیالی آسوده خودرو خود را تعمیر شده تحویل بگیرید.

برخی از انواع خودروهای رنو که در تعمیرگاه رنو در تهران  ایران رنو تعمیر می گردد به شرح زیر می باشد:

تعمیرگاه تخصصی کولیوس

تعمیرگاه تخصصی مگان

تعمیرگاه تخصصی تالیسمان

تعمیرگاه تخصصی کپچر

تعمیرگاه تخصصی داستر

تعمیرگاه تخصصی ال نود

تعمیرگاه تخصصی ساندرو

تعمیرگاه تخصصی سیمبل

تعمیرگاه تخصصی سفران

تعمیرگاه تخصصی لاگونا

تعمیرگاه تخصصی فلوئنس

تعمیرگاه رنو

تعمیرگاه رنو در تهران

نکاتی در رابطه با تعمیر خودروهای رنو

خودروهای رنو دارای ساختار بسیار پیچیده ای هستند که تعمیرکاران مبتدی و بدون تجربه نمی توانند ساختار آن را به درستی درک کنند و هر تعمیرکاری قادر به انجام کارهای مربوط به خودروهای رنو نیم باشد. برای انجام تعمیر و سرویس خودرو رنو خود می بایست یک تعمیرگاه رنو در تهران مناسب و کاربلد انتخاب کنید که دیگر بخش های خودرو شما را دچار مشکل نکند. همچنین لزوم استفاده از قطعات اورجینال را نادیده نگیرید. تعمیرگاه ایران رنو به جرات یکی از بهترین گزینه ها برای تعمیرگاه رنو در تهران می باشد که با اعتماد شما عزیزان توانسته در مدت کوتاهی به بهترین ها تبدیل شود. شما عزیزان می توانید برای تعمیر و سرویس خودرو رنو خود به این مجموعه مراجعه کنید.

 

تعمیرات تخصصی خودرو رنو

خدمات ارائه شده در تعمیرگاه رنو در تهران ایران رنو شامل تعمیرات عمومی و سرویس های دوره ای است. منظور از سرویس های دوره ای، مجموعه کارهای که برای جلوگیری از استهلاک و بالا بردن زمان تعمیر خودرو انجام می شود، است. به طور کلی تعمیرات تخصصی خودروی رنو، شامل تنظیم، تعویض یا چکاب قطعات مختلف خودرو بوده که در قسمت زیر برخی از مواردی که در تعمیرگاه این خودروها صورت می گیرد، بیان شده است. در نظر  داشته باشید خودرو رنو جزو خودروهایی است که براس رویس دوره ای حتما می بایست در زمان های مشخصی به تعمیرگاه مورد نظر خود مراجعه کنید و از تعمیرکار بخواهید بخش های مختلف آن را بررسی کند. شما عزیزان برای سرویس دوره ای خودرو رنو خود می توانید به تعمیرگاه رنو در تهران یعنی ایران رنو مراجعه کنید و از خدمات آن ها بهره مند شوید.

  • تعمیر انواع گیربکس های اتوماتیک و دنده دستی: این ماشین ها معمولا دارای گیربکس اتوماتیک هستند که این قطعات درصورت بروز مشکل، باعث افزایش مصرف سوخت، سختی انتقال نیروی محرکه، بروز مشکلات در رانندگی و افزایش استهلاک خودروی رنو می شوند که در تعمیرگاه های تخصصی رنو سعی می کنند که این مشکلات به طور کامل رفع شود.
  • بررسی و تعمیر انواع جعبه فرمان الکتریکی و هیدرولیکی: یکی از عیب های خودروهای رنو هیدرولیکی، خرابی جعبه فرمان آن ها است. که تعمیر یا تعویض قطعات این قسمت تنها در تعمیرگاه های معتبر یا نمایندگی ها انجام می شود. زیرا، این قطعات به سختی یافت می شوند.
  • تست، بررسی و تعمیر سر سیلندر: سرسیلندر خودروهای رنو معمولا از جنس فلز بوده و خیلی کم پیش می آید که نشتی پیدا کنند و در صورت داشتن مشکل باید کل قطعه تعویض یا تعمیر گردد.
  • تنظیم موتور: تعمیر موتور انواع خودروهای رنو در تعمیرگاه تخصصی آن انجام می شود.
تعمیرگاه رنو

تعمیرگاه رنو در تهران

سایر خدمات تخصصی رنو

مجموعه خدمات تعمیرگاه رنو در تهران ایران رنو تنها محدود به تعمیرات تخصصی نمی شود و این مجموعه دارای خدمات دیگری نیز می باشد که در ادامه به هریک از آن ها به اختصار اشاره ای خواهیم داشت. در نظر داشته باشید شما عزیزان در صورتی مه تنها یکبار برای تعویض تسمه تایم، تعویض روغن گیرکس و یا تعویض روغن موتور به مجموعه ایران رنو مراجعه کنید، زمان مراجعه بعدی شما از طریق پیامک برای شما ارسال می شود و دیگر نیازی به یادداشت کردن زمان مراجعه بعدی ندارید.

  • عوض کردن مجموعه تسمه تایم با ابزارهای به خصوص: این قطعه ها معمولا پس از کارکرد حدود۶۰هزار کیلومتر یا پس از گذشت ۴ سال از زمان تعویض قبلی سرسیلندر، نیازمند عوض کردن، هستند. اما گاهی تسمه تایم طی برخی شرایط دچار پارگی می شود که در آن صورت باید آن را تعویض نمود. ولی، باید به این نکته توجه کرد که پارگی تسمه تایم حین رانندگی باعث به وجود آوردن هزینه های فراوان می شود و این جاست که اهمیت سرویس های دوره ای و عیب یابی مشخص می شود.
  • عوض کردن روغن انواع گیر بکس: گیربکس های اتوماتیک با فشار روغن به کار خود ادامه می دهند. لذا، جهت بالا بردن کیفیت کار آن ها، باید آن ها را در هر ۵۰هزار کارکرد تعویض کرد. تعویض نمودن سر وقت روغن گیر بکس باعث کاهش استهلاک چرخ دنده های آن می شود.
  • عوض کردن روغن موتور و فیلتر آن و عیب یابی نشتی روغن: به منظور کارکرد بهتر روغن موتور، تعویض آن در تعمیرگاه های تخصصی رنو انجام می شود. همچنین فیلترهای آن، باید بعد از چندین دوره عوض نمودن روغن، تعویض شود (آلودگی ها سوراخ های فیلتر را مسدود کرده و سوپاپ آن باز شده و روغن کثیف در موتور جریان پیدا می کند.)
  • عوض کردن صافی بنزین: در صورت پایان یافتن عمر مفید آن، باید سر زمان مقرر توسط تعمیرگاه تعویض شود تا مانعی برای ورود آشغال توسط بنزین به موتور باشد.
  • عوض کردن شمع ها:عمر مفید هر شمع تا ۴۰ هزار کیلومتر است که در صورت عوض نکردن آن ها، مصرف بنزین بالا می رود. زیرا، وظیفه اصلی این قطعات، آتش زدن سوخت و هوای داخل موتور است.

تعمیرگاه رنو

تعمیرگاه رنو در تهران

تعمیرگاه رنو در تهران و سایر خدمات آن

  • عوض کردن لنت: برای بالا بردن سطح کیفی سیستم ترمز خودرو در زمان اتمام عمر مفید، باید اقدام به تعویض آن ها نمود.
  • عوض کردن بلبرینگ: تعویض بلبرینگ های خراب با نوع اورجینال که موجب کاهش بارهای درونی می شود، یکی دیگر از وظایف تعمیرگاه های تخصصی رنو است
  • بررسی آب رادیاتور: یکی دیگر از مواردی که در تعمیرگاه های رنو انجام می گیرد، بررسی آب رادیاتور و شلنگ هایش به منظور پی بردن به بروز نشتی و برطرف سازی آن است.
  • بررسی، تعویض یا تعمیر باطری و سیستم الکتریکی: هر ماشین با سیستم الکتریکی روشن می شود و در صورت خالی شدن شارژ باطری که مهم ترین عضو این سیستم است، در این تعمیرگاه ها تعویض می شود.
  • بررسی سیستم خنک کننده و بخاری خودروی رنو: در این تعمیرگاه ها سیستم خنک کننده و گرمایشی خودرو تست می شود و پس از عیب یابی، آن قطعه را تعمیر یا تعویض می کنند.
  • دیاگ تخصصی خودروی رنو: برای پیدا کردن عیوب این خودرو از دستگاه دیاگ ( نوعی کامپیوتر هوشمند) تخصصی استفاده می کنند.
  • تعمیر کلی جلوبندی خودرو و سیستم تعلیق
  • عوض کردن دیسک و صفحه: درصورت خرابی این قطعات، آن ها را با نمونه اورجینال تعویض می کنند و باعث بهبود عملکرد کلاچ می شوند.
  • تعویض ماده خنک کننده خودرو: این ماده جهت کاهش دمای موتور خودرو در سیستم خنک کننده، مورد استفاده قرار می گیرد که در زمان معین، باید اقدام به تعویض آن نمود.

در نهایت پیشنهاد می کنیم تعمیرات اساسی خودرو رنو خود را به ایران رنو بسپارید. مجموعه تعمیرگاه رنو در تهران ایران رنو واقع در تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی، پلاک 10 اماده ارئه خدمات به شما عزیزان می باشد.

1 دیدگاه در “تعمیرگاه رنو در تهران

  1. کامبیز استرکی گفت:

    من ال90 مدل 92 دارم خاموش شده هر کاری انجام دادم روشن نمیشه بعضی موقه در حد دو ثانیه روشن میشه وخاموش میشه فشار بنزین روی55 برق میاره بعداز دوثانیه قطع میشه کامپیوتر سالم سنسور دور موتور سالم سنسور اگزوز وسیم کشی سالم هرچی که فکر کنی امتحان کردم ممنون میشم کمک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *