مقالات

تعمیر جلوبندی ساندرو

تعمیر جلوبندی ساندرو
دریافت نوبت
تعمیر جلوبندی ساندرو

آنچه خواهید خواند

با تعمیر جلوبندی ساندرو در خدمت شما هستیم. تعمیرات رنو ساندرو به صورت تخصصی در تعمیرگاه رنو صورت میگیرد. اگر به دنبال یک تعمیرگاه مناسب با متخصص کاربلد هستید تعمیرگاه تخصصی ایران رنو را به شما پیشنهاد می دهیم.

لازم به ذکر است در مجموعه تعمیرگاه تخصصی ساندرو علاوه بر تعمیر جلوبندی خودرو شما، دیگر تعمیرات تخصصی نیز صورت می گیرد. در صورتی که به این مجموعه مراجعه کنید، ابتدا خودروی شما عیب یابی شده سپس با شما دارنده خودرو در میان گذاشته می شود. در صورت رضایت شما به تعمیر خودرو پرداخته می شود.

جلوبندی به بخش جلویی و زیرن خودرو گفته می شود که وظیفه تعلیق خودرو را بر عهده دارد. کاهش لرزش خودرو هنگام رانندگی بر روی سطح ناهموار و انتقال حداقلی این تکان ها به اتاق خودرو را بر عهده دارد. یکی از بخش های اصلی جلوبندی کمک فنرها می باشند که نقش ضربه گیر را ایفا می کنند. بدین صورت به کاهش فرسودگی و مشکلات مربوط به جعبه فرمان، دیفرانسیل، سیبک های فرمان خودرو و … کمک می کنند.

کسب اطلاعات بیشتر: تعویض روغن گیربکس ساندرو

تعمیر جلوبندی ساندرو در تهران

جلوبندی خودرو در قسمت زیرین خودرو قرار دارد که وظیفه تعلیق خودرو را بر عهده دارد. به عبارت دیگر ماشین را در چاله ها، دست اندازها کنترل می کند که از چپ شدن خودرو جلوگیر شود. همین دلیل کافی است تا بدانید اهمیت این بخش از خودرو بسیار زیاد است. و در صورتی که احساس می کنید تعلیق خودرو با مشکل مواجه شده است در اولین فرصت به نمایندگی رنو مراجعه کنید.

جلوبندی خودرو شامل قطعاتی همچون فنر و کمک فنرهای جلو، اکسل، سیستم تعلیق جلو، میل موجگیر، سیستم چرخ ها، بلبرینگ و توپی چرخ ها، طبق و.. است. هر یک از این بخش ها ممکن است دچار خرابی و فرسودگی شده و مشکلاتی را سبب گردند. از جمله مشکلات مربوط به جلوبندی خودرو و علایم آن عبارتند از: لرزش فرمان خودرو به دلیل بالانس نبودن چرخ ها و خرابی بلبرینگ، انحراف خودرو به یک سمت به دلیل اشکال در اتصالات فرمان و تنظیم نبودن زوایای چرخ ، گیج زدن خودرو به دلیل شل بودن میله تعادل، وجود سرو صدای نامتعارف هنگام عبور از موانع و یا سوت زدن چرخ ها.

بررسی جلوبندی ساندرو

در واقع جلوبندی بخش جلو و پایین خودرو هستند که وظیفه حفظ تعادل خودرو را بر عهده دارند. کاهش لرزش خودرو هنگام عبور از دست اندازها، به جای انتقال ضربه به کابین، کار اصلی سیستم تعلیق جلو است. کمک فنرها برای حفظ تعادل در این ناحیه بسیار مهم هستند. آنها به سلامت اجزای مهم خودرو مانند دیفرانسیل، جعبه فرمان و غیره کمک می کنند.

تعمیر جلوبندی ساندرو در تهران

تعمیر جلوبندی ساندرو در تهران

تفاوت جلوبندی ساندرو با سیستم تعلیق ساندرو در این است که سیستم تعلیق بخشی از جلوبندی ساندرو است که در چرخ های عقب نیز وجود دارد اما سیستم تعلیق جلو فقط قسمت جلویی خودرو مانند شاسی را پوشش می دهد. وظیفه جلوبندی کنترل خودرو در جاده های ناهموار است که به لطف کیفیت بالای ساخت آن، سیستم تعلیق ساندرو در جاده های ناهموار بسیار نرم حرکت می کند.

اگر جلوبندی ساندرو به موقع تعمیر شود از انحراف ماشین به چپ در سرعت های بالا جلوگیری می کند. بنابراین بسیار مهم و ضروری است که بدانید بررسی جلوبندی خودرو بسیار مهم است.

دلایل آسیب دیدگی جلوبندی ساندرو چیست؟

یکی از گزینه لاستیک خودرو می باشد. لاستیک خودرو نقش بسیار زیادی در سیستم تعلیق خودروی شما دارد. اگر لاستیک فرسوده شده و یا اندازه آج آن استاندارد نیست و یا حتی لاستیک ساییده شده است. در اولین فرصت لاستیک خود را تعویض کنید تا از وارد شدن خسارات جدی پیشگیری کنید.

از دیگر دلایل کشیده شدن فرمان هنگام رها کردن آن است. اگر احساس می کنید فرمان کشیده می شود حتما به نمایندگی ایران رنو مراجعه کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: علت روشن شدن چراغ چک ساندرو

مشکلات جلوبندی ساندرو

  1. فرمان ماشین به‌ خاطر تنظیم‌ نبودن چرخ‌ها و فرسوده‌شدن بلبرینگ می‌لرزد
  2. به خاطر مشکل اتصالات، فرمان ماشین به یک طرف کشیده‌می‌شود
  3. به علت سست بودن میله تعادل ماشین حرکت درستی ندارد
  4. در زمان گذشتن از موانع صداهای آزار دهنده به گوش میرسد

علائم خرابی جلوبندی ساندرو

اگر بیشتر اوقات در جاده های ناهموار رانندگی می کنید، جلوبندی ماشین شما آسیب بیشتری می بیند! در صورت از کار افتادن سیستم تعلیق جلوبندی ساندرو، صداهای مختلفی در کابین به گوش می رسد و به راحتی می توان تعادل خودرو را در سرعت های بالا و در پیچ های تند از دست داد. فرمان به یک طرف کشیده شده یا لاستیک های فرسوده دیگر نشانه های واضحی هستند که به این معنی است که باید برای تعمیر جلوبندی استپ وی هر چه زودتر اقدام کنید. احساس لرزش شدید داخل کابین به دلیل فرسودگی قطعات جلوبندی است و باید در اسرع وقت تعویض شود.

جلوبندی ساندرو به دلایل مختلفی می تواند مشکل ساز باشد. اگر احساس می کنید مشکلی در حرکت خودروی شما وجود دارد و در هنگام رانندگی احساس گیجی می کنید، باید سلامت سیستم تعلیق جلوبندی آن را زیر سوال ببرید! در اینجا به برخی از دلایل خرابی جلوبندی ساندرو اشاره می کنیم. شما عزیزان برای تعمیر جلوبندی ساندرو استپ وی در تهران می توانید به مجموعه ایران رنو مراجعه کنید.

خرابی دیسک

یکی از دلایل خرابی جلوبندی ساندرو دیسک ترمز است. احساس ارتعاش در هنگام ترمزگیری نشانه ای از مشکل دیسک ترمز است و نشان دهنده انحراف از شرایط استاندارد است. این ارتعاشات می تواند بر روی جلوبندی تاثیر بگذارد و باعث از کار افتادن آن شود.

خرابی سیبک

یکی از دلایل دیگری که باعث جلوبندی ساندرو به مشکل بخورد مشکل سیبک است. نقص در سیستم جلو زمانی رخ می دهد که سیبک ها در جای خود فرسوده شوند و دیگر به درستی کار نکنند. حرکت سیبک ها به صورت عمودی نیست، در صورت معیوب بودن سیبک، فرمان خودرو شروع به لرزش کرده و باعث از خرابی جلوبندی ساندرو می شود.

سایش لاستیک

لاستیک خودرو نقش مهمی در سلامت جلوبندی ساندرو شما دارد. وقتی لاستیک ها را بررسی می کنیم، اولین نکته این است که به باد آنها توجه کنیم و نکته دوم اندازه گیری آج لاستیک است. فرسودگی لاستیک ها باعث ایجاد مشکلات زیادی برای جلوبندی ساندرو می شود. لاستیک های جلوی خودرو در اینجا نقش اصلی را ایفا می کنند. اندازه متغیر آج تایرها می تواند یکی دیگر از دلایل خرابی جلوبندی ساندرو باشد.

سست بودن میل تعادل

وظیفه شفت تعادل توزیع نیروی گشتاور و حفظ تعادل خودرو است. در واقع میل تعادل مانع از کشیده شدن خودرو به یک سمت در پیچ و خم می شود. در صورت بروز مشکل در بوش هایی که میل تعادل را در جای خود نگه می دارند، و این می تواند سبب خرابی جلوبندی ساندرو شود. برای تعمیر جلوبندی ساندرو با ایران رنو همراه باشید.

خرابی کمک فنر

کمک فنرها یکی از اجزای مهم خودرو هستند و وظیفه آن ها کنترل ضربه های جاده است. نقص کمک فنرها می تواند باعث ایجاد لرزش شدید در خودرو شود و تاثیر زیادی بر سیستم تعلیق ساندرو داشته باشد.

میزان نبودن چرخ ها

میزان نبودن چرخ‌ها باعث لرزیدن فرمان ماشین خواهد شد و مشکلات دیگری برای ماشین ایجاد می‌کند.

علائم خرابی جلوبندی ساندرو

علائم خرابی جلوبندی ساندرو

قطعات جلوبندی ساندرو

مهمترین قطعاتی که جلوبندی ساندرو استپ وی را تشکیل می دهد عبارتند از:

  • فنر و کمک فنرهای جلو
  • اکسل
  • سیستم تعلیق جلو
  • میل موجگیر
  • سیستم چرخ ها
  • بلبرینگ و توپی چرخ ها
  • لاستیک چاکدار
  • طبق
  • سیبک
  • قرقری فرمان
  • رام
  • جعبه فرمان
  • بلبرینگ سر کمک

مرکز تعمیر جلوبندی ساندرو

ما تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید. با بهترین تعمیرگاه ال90 در خدمت شما هستیم.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

شماره تماس:

09128896509

09120996450

021-77785115

021-77785114

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین

2 دیدگاه در “تعمیر جلوبندی ساندرو

  1. سعید گفت:

    سلام خسته نباشین. جلوبندی ماشینمو من تازه سرویس کردم ولی هنوزم صدا می ده و تعمیرکارش می گه عادیه. می تونم بیارم پیش شما چک کنین؟

    1. admin گفت:

      در خدمتتون هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *