دسته‌بندی نشده

سرویس دوره ای رنو کولیوس

سرویس دوره ای کولیوس شرق تهران
دریافت نوبت
سرویس دوره ای رنو کولیوس

آنچه خواهید خواند

سرویس دوره ای رنو کولیوس در تهران با بالاترین کیفیت و خدمات را می توانید از ایران رنو دریافت کنید. کولیوس یکی از بهترین خودروهای کمپانی رنو می باشد که قیمت بالایی دارد و در عین حال کیفیت بسیار خوبی دارد. بهترین راه برای بالا بردن طول عمر این دستگاه سرویس دوره ای منظم آن می باشد. برای مشاهده لیست خدمات سرویس دوره ای رنو کولیوس در تهران با ایران رنو همراه باشید.

سرویس دوره ای رنو کولیوس در تهران

بهترین راه برای درک اینکه چرا کولیوس یک ماشین بهتر است نشستن در یک خودرو است. در را ببندید و لحظه ای وقت بگذارید تا از تابلوی طراحی فوق العاده و فضای داخلی لوکس آن قدردانی کنید. در ویژگی ها کاوش کنید – مانند کنترل آب و هوا در دو منطقه ، جفت شدن تلفن با بلوتوث و رینگ های آلیاژی ، پیمایش ماهواره ای یکپارچه و افزایش ایمنی دوربین دید عقب که در صفحه لمسی با وضوح بالا 7 اینچ به صورت استاندارد در کل محدوده نمایش داده می شود.

لوکس بودن حتی بیشتر در Renault Koleos BOSE با سنسورهای پارک جلو و عقب ، سیستم صوتی برتر BOSE ، روکش چرم مشکی ، شیشه محرمانه و ویژگی های ایمنی اضافی از جمله هشدار نقطه کور دیده می شود. یا یک قدم دیگر به BOSE بروید چراغ های جلو جهت دار بی زنون و سانروف پانوراما شیشه ای برقی. موتور را روشن کرده و به سختی متوجه عملکرد آن می شوید.

سرویس دوره ای رنو کولیوس در تهران

سرویس دوره ای رنو کولیوس در تهران

چه موتورهای 4×2 کارآمد و چه 4×4 قدرتمند را در بنزین یا دیزل ترجیح می دهید (اگرچه سیستم صوتی برتر BOSE اگر کوچکترین صداها را خفه کنید) اگر به دنبال یک SUV مناسب برای سفرهای طولانی خانوادگی یا زیپ زدن در اطراف شهر هستید ، یک مدل کولیوس متناسب با نیازهای شما وجود دارد.

خدمات سرویس دوره ای کولیوس 

ترکیبی از لوکس و کاربردی کولیوس یک نمونه کلاسیک از چگونگی ترکیب رنو از ویژگی های عملی رنو با طراحی اروپایی است. ظاهر براق در کل کابین با هایلایت های سیاه پیانو و کروم براق ایجاد یک فضای داخلی لوکس دارد. BOSE Premium از یک سانروف برقی شیشه ای پانوراما و چراغ های جهت دار Bi-xenon بهره می برد تا هر سفر را نسیم کند. همه مدل های رنو کولئوس دارای یک فلپ اسکی کاربردی در صندلی های عقب هستند تا هنگام رفتن به فضای عالی در خارج از منزل تجهیزات خود را با خیال راحت ذخیره کنید.
عزیزانی که دارای خودروی کولیوس می باشند در نظر داشته باشند که خودروی کولیوس تمسه تایم ندارد. نمامی خودروهای رنو به جز داستر و مگان و ال نود فاقذ تسمه تایم هستند.

سرویس دوره ای کولیوس شرق تهران

اگر در رابطه با تعمیر برق خودوری خود پرسشی دارید می توانید از طریق اینستاگرام با ما در ارتباط باشید. مهندسین ما در کمترین زمان ممکن با شما در ارتباط خواهند بود.

البته برای اعلام هزینه دقیق نیاز است تا به صورت حضوری خودرو خود را به مجموعه ما که آدرس آن در پایین همین صفحه برای شما نوشته شده است بیاورید.

زمانی که شما به تعمیرگاه ما مراجعه میکنید ما به صورت دقیق و کامل بررسی میکنیم و با توجه به قطعات لازم و تعمیراتی که نیاز است تا انجام بشود ، هزینه را به شما اطلاع میدهیم و در صورت تمایل شما ، شروع به کار میکنیم.

سرویس دوره ای کولیوس شرق تهران

سرویس دوره ای کولیوس شرق تهران

ما علاوه بر تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را نیز ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید.

شما عزیزان می‌توانید برای تعمیر و نگهداری خودروی رنوی خود همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس قدردان مراجعه کنید.

شماره تماس:

0912889650-مهندس قدردان

021-77785115

021-77785114

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *