مقالات

تعمیر گیربکس رنو کولیوس

تعمیر گیربکس رنو کولیوس
تعمیر گیربکس رنو کولیوس

آنچه خواهید خواند

با معرفی بهترین مرکز تعمیر گیربکس رنو کولیوس در تهران در خدمت شما هستیم. اگر دارنده خودرو کولیوس باشید حتما می دانید که برای نگهداری از خودرو نیاز به تعمیر و سرویس خودرو دارید. یکی از مهم ترین بخش های خودرو گیربکس آن می باشد. خودروهای رنو دارای گیربکس هایی می باشند که برای تعمیر و یا سرویس آن باید به یک مرکز معتبر مراجعه کنید.

برای تعمیر تخصصی گیربکس کولیوس بهتر است به نمایندگی خودروهای رنو در تهران مراجعه کنید تا از خرابی های احتمالی بعدی آن جلوگیری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با تعمیرگاه تخصصی کولیوس یعنی ایران رنو همراه باشید.

تعمیرگاه تخصصی رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس یوسف قدردان با بیش از ده سال سابقه در زمینه تعمیر انواع خودروهای رنو شما عزیزان را در نگهداری هرچه بهتر از خودروی رنو خود یاری می‌کند .لیست خودروهایی که مهندسین لایق این مجموعه در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو به ارائه خدمات آن‌ها خواهند پرداخت به شرح زیر است.

گیربکس کولیوس

رنو کولئوس یک کراس اوور جمع و جور است که اولین بار به عنوان یک خودروی مفهومی در نمایشگاه اتومبیل ژنو در سال 2000 و سپس دوباره در سال 2006 در موندیال اتومبیل پاریس ، توسط تولید کننده فرانسوی رنو ارائه شد. نسل اول کولئوس توسط رنو طراحی و توسط نیسان توسعه یافته و بیشتر تولیدات از کارخانه بوسان رنو سامسونگ انجام شده است.

نسخه های فیس لیفت شده کولئوس در اکتبر 2011 و ژوئن 2013 در دسترس بود. نسل دوم در نمایشگاه اتومبیل پکن 2016 رونمایی شد و از پلتفرم مدولار مشترک خانواده ماژول رنو-نیسان استفاده می کند.

کولئوس پس از فروش به بازار جمع و جور SUV رنو اضافه شد، اما هرگز یک کراس اوور واقعی تولید نکرده است. یک ماشین مفهومی ک.لئوس از مدتی قبل در فوریه 2000 در رسانه ها نمایش داده شد. طراحی بدنه کولئوس بر اساس خودروهای مفهومی رنو کولئوس انجام شد. برخی از رقبای کولئوس مانند سیتروئن و پژو 4007 نیز تا زمان راه اندازی آن ارائه شده است.

ADAC آلمان در آزمایشی که در اوت 2008 انجام شد، پنج ستاره به کولئوس اعطا کرد. در ژوئیه 2011 از یک کولئوس فیس لیفت شده رونمایی شد و در سپتامبر 2011 در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت به نمایش درآمد. در آگوست 2010، به دلیل فروش ضعیف کمتر از 2،600 دستگاه، کولئوس از انگلستان خارج شد. تولید در مارس 2015 به پایان رسید. تعمیر گیربکس رنو کولیوس.

کسب اطلاعات بیشتر: تعمیرگاه برق رنو کولیوس

تعمیر گیربکس کولیوس در تهران

خدماتی که در ایران رنو برای گیربکس کولیوس ارائه می شود به شرح زیر می باشد. در این مجموعه ابتدا ایراد خودرو تعیین شده و اعلام هزینه می شود. در صورت تایید مشتری تعمیر خودرو آغاز می شود.

  • تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو کولیوس
  • سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک رنو کولیوس
  •  تعویض روغن گیربکس رنو کولیوس
  • بازدید فنی گیربکس اتوماتیک رنو کولیوس با یک سال گارانتی عیب یابی و نمایش ایراد گیربکس اتوماتیک رنو کولیوس مشاوره رایگان ۲۴ ساعته
  • مشاوره صحیح رانندگی با خودروی رنو کولیوس میباشد.
تعمیر گیربکس رنو کولیوس

تعمیر گیربکس رنو کولیوس

تعمیر تخصصی گیربکس کولیوس

در صورتی که دفترچه راهنمای خودروی خود را در اختیار ندارید و نمی دانید که چه زمانی باید تعویض روغن خودروی خود را انجام بدهید ، می توانید به راحتی و در اولین فرصت ممکن به تعمیرگاه رنو کولیوس در تهران که آدرس آن در انتهای همین صفحه نوشته شده است مراجعه نمایید تا ما با بررسی که برای خودرو شما انجام می دهیم به شما توضیح بدهیم که آیا در حال حاضر نیاز به تعویض روغن و فیلتر ها می باشد و یا نیاز نمی باشد.

همچنین با بازدیدی که تیم حرفه ای و متخصص تعمیرگاه رنو کولیوس از خودروی شما انجام می دهند ، اگر نیاز به سرویس یا تعویض قطعه ای باشد ، حتما این موضوع را به شما اطلاع می دهند.

اگر مدت زیادی است که از خودروی خود استفاده می کنید و تاکنون برای تنظیم موتور و شستشوی انژکتورها اقدام نکرده اید ، به احتمال زیاد الان موتور خودروی شما با حداکثر راندمان و بازدهی کار نمیکند و در این وضعیت حتما مصرف بنزین خودرو شما افزایش پیدا کرده است.

پیشنهاد ما به شما این است که در اولین زمان ممکن خودروی خود را به تعمیرگاه رنو کولیوس بیاورید تا ما یک تنظیم موتور تخصصی برای شما انجام بدهیم.

در صورتی که خودروی شما در تعمیر گیربکس رنو کولیوس دچار عیب شده است می توانید برای تعمیرات و عیب یابی آن به تعمیرگاه رنو کولیوس به آدرس نوشته شده در انتهای همین صفحه مراجعه نمایید.

مرکز تعمیر گیربکس رنو کولیوس در تهران

اگر در رابطه با تعمیر برق خودوری خود پرسشی دارید می توانید از طریق اینستاگرام با ما در ارتباط باشید. مهندسین ما در کمترین زمان ممکن با شما در ارتباط خواهند بود.

البته برای اعلام هزینه دقیق نیاز است تا به صورت حضوری خودرو خود را به مجموعه ما که آدرس آن در پایین همین صفحه برای شما نوشته شده است بیاورید.

مرکز تعمیر گیربکس رنو کولیوس در تهران

مرکز تعمیر گیربکس رنو کولیوس در تهران

زمانی که شما به تعمیرگاه ما مراجعه میکنید ما به صورت دقیق و کامل بررسی میکنیم و با توجه به قطعات لازم و تعمیراتی که نیاز است تا انجام بشود ، هزینه را به شما اطلاع میدهیم و در صورت تمایل شما ، شروع به کار میکنیم.

ما علاوه بر تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را نیز ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد. تعمیر گیربکس رنو کولیوس.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید.

شما عزیزان می‌توانید برای تعمیر و نگهداری خودروی رنوی خود همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس قدردان مراجعه کنید.

شماره تماس:

0912889650-مهندس قدردان

021-77785115

021-77785114

مشکل گیربکس رنو کولیوس

تعمیرگاه گیربکس رنو کولیوس

ایران رنو مرکز تخصصی تعمیر گیربکس خودروهای رنو می باشد که می توانید تمامی خدمات مربوط به خودرو خود را از این مجموعه دریافت کنید. تمامی افرادی که در ایران رنو فعالیت می کنند دارای تجربه و تخصص کافی در زمینه تعمیر خودرو می باشند. اگر نیاز به تعمیرگاه گیربکس رنو کولیوس دارید و می خواهید به یک مجموعه معتبر مراجعه کنید همین حالا می توانید با شماره 09128896509 تماس بگیرید و نوبت خود را دریافت کنید.

هزینه تعمیر گیربکس کولیوس

هزینه تعمیرات گیربکس اتوماتیک رنو کولیوس با وجود فراوانی قطعات و لوازم گیربکس آن زیاد بالا نمی باشد. همچنین مجموعه ما سعی میکند تا نهایت انصاف را به خرج داده تا هزینه نهایی خدماتربرای شما مصرف کننده گرامی بالا نشود.

همچنین تعمیر گاه مکانیکی ایران رنو سعی میکند که قطعات را تعمیر کرده تا اینکه تعویض نماید. اینکار میتواند هزینه های گیربکس اتومات شما را به شدت کاهش دهد. شما میتوانید جهت برآورد هزینه تعمیرات گیربکس اتوماتیک رنو کولیوس با ما تماس حاصل فرمایید.

کارشناسان فنی ایران رنو میتوانند پس از توضیح مشکل خودرویتان، ایراد خود را به طور حدودی تشخیص داده و راهنمایی های لازم را به شما بگویند.

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین
ثبت سفارش تلفنی

2 دیدگاه در “تعمیر گیربکس رنو کولیوس

  1. سهیل گفت:

    سلام وقت بخیر. من ی کولیوس دارم قدیمیه تا حالا گیربکسشو برای تعمیر نبردم. الان هر از گاهی توی دنده سه ی صدایی از گیربکسش میاد. میترسم بازش کنم بدتر شه. ی راهنمایی کنین من چیکار کنم

    1. admin گفت:

      سلام باید بازدید بشه تشریف بیارین در خدمتتون هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *