تعمیرگاه تخصصی توربوشارژر | تعمیر توربوشارژر داستر | تعمیرگاه داستر| تعمیرگاه تخصصی رنو

تعمیر گیربکس داستر

تعمیر گیربکس داستر | رنو داستر | تعمیر گیربکس اتوماتیک | تعمیرگاه تخصصی رنو

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس یوسف قدردان با بیش از ده سال سابقه در زمینه تعمیر انواع خودروهای رنو شما عزیزان را در نگهداری هرچه بهتر از خودروی رنو خود یاری می‌کند .لیست خودروهایی که مهندسین لایق این مجموعه در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو به ارائه خدمات آن‌ها خواهند پرداخت به شرح زیر است.

1-رنو ال نود/ تندر نود/ تندر پلاسپارس تندر

2-رنو مگان دنده دستی و اتوماتیک

3- رنو ساندرو

4- رنو کپچر

5-رنو داستر

6-رنو تالیسمان

7-رنو سفران

8- رنو لاگونا

9- رنوکولئوس

10-رنو لتیتود

و سایر خودروهای شرکت خودرو سازی رنو

لیست خدماتی که در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو قابل انجام است:

1-تعمیر گیربکس اتوماتیک و دستی

2-تعویض روغن گیربکس توسط دستگاه تمام اتوماتیک(ساکشن)

3-سرویس دوره ای رنو

4- خدمات جلوبندی رنو

5-خدمات برق رنو

آدرس تعمیرگاه تخصصی ایران رنو : تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس یوسف قدردان

شماره تماس:

09128896509-مهندس قدردان

021-77785115

021-77785114

تعمیر گیربکس داستر | رنو داستر | تعمیر گیربکس اتوماتیک | تعمیرگاه تخصصی رنو

 

رنو داستر | تعمیر گیربکس داستر

تعمیر گیربکس داستر | رنو داستر | تعمیر گیربکس اتوماتیک | تعمیرگاه تخصصی رنو

تعمیر گیربکس داستر | رنو داستر | تعمیر گیربکس اتوماتیک | تعمیرگاه تخصصی رنو

داستر All-New دارای همان مدارک آفرود است که به موفقیت مدل قبلی کمک کرد. اگرچه از نظر بصری خودروی بسیار چشمگیر تری است ، اما  ابعادی نزدیک به ابعاد قبلی خود را ارائه می دهد با:
• 4.3 متر طول و 1.8 متر عرض
• فاصله زیاد زمین (210 میلی متر)
• نزدیک شدن و خروج از زاویه 30 و 33 درجه برای قابلیت واقعی جاده
• کنترل Hill Descent و Hill Start Assist رانندگی را در زمین های شیب دار آسان می کنند.برای علاقه مندان به جاده های خارج از کشور ، مانیتور 4X4 دارای یک قطب نما است و راننده را از زاویه خودرو مطلع می کند. این خودرو دارای یک دوربین چند نمایه است که چهار دوربین (یکی در جلو ، یکی در دو طرف و دیگری در داخل) را در خود جای داده است.

عقب این سیستم به راننده این امکان را می دهد تا هنگام استفاده از وسیله نقلیه در جاده ، اطراف خودرو را مشاهده کرده و با خیال آسوده مانور دهد. همچنین کمک به پارکینگ مفید است و در هنگام کار دنده عقب به طور خودکار فعال می شود.

 

رانندگی با داستر

در هنگام راه اندازی تمامی نوع داستر از بین موتورهای بنزینی و دیزلی انتخاب می شود. این پیشرانه 1.6 لیتری بنزینی 115 اسب بخار قدرت با 156 نیوتن متر گشتاور را در دور موتور 4000 دور در دقیقه فراهم می کند. برای نسخه های 4×4 ، میزان مصرف سوخت ترکیبی 40.7mpg و انتشار CO2 158g / km است. برای نسخه های 4×2 موتور داستر را از 0-62 مایل در ساعت 11.9 ثانیه تأمین می کند ، در حالی که برای مدل های 4×4 12.9 ثانیه طول می کشد.

موتور 1.5 لیتری دیزلی 115 اسب بخار قدرت با 260 نیوتن متر گشتاور در 1750 دور در دقیقه فراهم می کند و مصرف سوخت ترکیبی 64.2 مگاهرتز و انتشار CO2 115 گرم در کیلومتر را ارائه می دهد. به صورت استاندارد ، همه ی داسترها با گیربکس شش سرعته دستی همراه است. به جز مدل بنزینی 115 4×2 که دارای جعبه دنده پنج سرعته است. مدل های 4×4 از گیربکس شش سرعته دستی TL8 استفاده می کنند که از واحد حجم بالای TL4 اتحاد رنو-نیسان ساخته شده است.

تعمیر گیربکس داستر | رنو داستر | تعمیر گیربکس اتوماتیک | تعمیرگاه تخصصی رنو

تعمیر گیربکس داستر | رنو داستر | تعمیر گیربکس اتوماتیک | تعمیرگاه تخصصی رنو

سیستم تعلیق

این نسبت دنده اول کوتاهتر است و برای خواسته های خارج از جاده مانند شروع تپه ، نزول شیب دار یا شتاب گرفتن هنگام یدک کشی مناسب تر است. این واحد همچنین بسیار جمع و جور است و در مقایسه با سیستم جعبه انتقال سنگین تر ، فضای کابین را به خطر نمی اندازد و هزینه ها را پایین می آورد. داستر بر روی پلتفرم موجود B0 Dacia ساخته شده است ، که دارای قدرت ، قابلیت اطمینان و کیفیت پیشرفته است.

سیستم تعلیق جلو از نوع، مانند آن در لوگان و ساندرو ، برای کنار آمدن با رانندگی خارج از جاده تقویت شده است. 4×4 ها در عقب دارای آرایش چند بازویی هستند که به طور خاص برای داستر ساخته شده است. در حالی که مدل های 4×2 دارای پرتو H با انحراف برنامه ریزی شده هستند که همچنین قوی است ، اما صندوق عقب بزرگتر را نیز امکان پذیر می کند.

هر دو قالب یک سواری راحت را ارائه می دهند و اجازه می دهند نوع زمینی که از ویژگی های اصلی SUV اصلی داستر است. مقاومت داخلی آن تا حد مجاز معادل بیش از 2.5 میلیون مایل در سخت ترین شرایط آب و هوایی و شرایط رانندگی آزمایش شده است.

ساخت | تعمیر گیربکس داستر

تعمیر گیربکس داستر | رنو داستر | تعمیر گیربکس اتوماتیک | تعمیرگاه تخصصی رنو

تعمیر گیربکس داستر | رنو داستر | تعمیر گیربکس اتوماتیک | تعمیرگاه تخصصی رنو

یک فروشگاه بدنه جدید به ویژه برای راه اندازی داستر اصلی ساخته شد و خط اصلی مونتاژ اصلاح شد تا بتواند از سیستم انتقال قدرت جدید و سیستم انتقال قدرت 4×4 استفاده کند. در مجموع ، 290 میلیون یورو – حدود 232 میلیون پوند – در پروژه داستر سرمایه گذاری شده است كه فقط كمتر از 70 میلیون یورو (56 میلیون پوند) برای مركز تولید هزینه شده است.

هزینه ها به لطف سطح بالای حمل قطعات به حداقل رسیده است. بیش از 50 درصد قطعات داستر با سایر خودروهای داچیا و رنو مشترک است. داستر از سال 2014 در کارخانه پیتستی در رومانی ساخته شده است و نقش داستر به عنوان یک مدل بین المللی واقع شده است. سایت های تولید بیشتری را در سراسر جهان پخش می کند. این سایت ها اکنون شامل کوریتیبا در برزیل ، برای تأمین بازار آمریکای جنوبی و کارخانه Avtoframos در مسکو هستند.

ارتباط با ما:

اگر در رابطه با تعمیر گیربکس خودوری خود پرسشی دارید می توانید از طریق اینستاگرام با ما در ارتباط باشید. مهندسین ما در کمترین زمان ممکن با شما در ارتباط خواهند بود.

البته برای اعلام هزینه دقیق نیاز است تا به صورت حضوری خودرو خود را به مجموعه ما که آدرس آن در پایین همین صفحه برای شما نوشته شده است بیاورید.

زمانی که شما به تعمیرگاه ما مراجعه میکنید ما به صورت دقیق و کامل بررسی میکنیم و با توجه به قطعات لازم و تعمیراتی که نیاز است تا انجام بشود ، هزینه را به شما اطلاع میدهیم و در صورت تمایل شما ، شروع به کار میکنیم.

ما علاوه بر تعمیر گیربکس رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را نیز ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید.

شما عزیزان می‌توانید برای تعمیر و نگهداری خودروی رنوی خود همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس قدردان مراجعه کنید.

شماره تماس:

0912889650-مهندس قدردان

09120996450-حامد رضایی

021-77785115

021-77785114

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *