تعمیرگاه تخصصی ال نود

رنو مگان

همه چیز درباره مگان | رنو مگان | تعمیرگاه تخصصی مگان | تعمیرگاه تخصصی رنو

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس یوسف قدردان با بیش از ده سال سابقه در زمینه تعمیر انواع خودروهای رنو شما عزیزان را در نگهداری هرچه بهتر از خودروی رنو خود یاری می‌کند .لیست خودروهایی که مهندسین لایق این مجموعه در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو به ارائه خدمات آن‌ها خواهند پرداخت به شرح زیر است.

1-رنو ال نود/ تندر نود/ تندر پلاسپارس تندر

2-رنو مگان دنده دستی و اتوماتیک

3- رنو ساندرو

4- رنو کپچر

5-رنو داستر

6-رنو تالیسمان

7-رنو سفران

8- رنو لاگونا

9- رنوکولئوس

10-رنو لتیتود

و سایر خودروهای شرکت خودرو سازی رنو

لیست خدماتی که در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو قابل انجام است:

1-تعمیر گیربکس اتوماتیک و دستی

2-تعویض روغن گیربکس توسط دستگاه تمام اتوماتیک(ساکشن)

3-سرویس دوره ای رنو

4- خدمات جلوبندی رنو

5-خدمات برق رنو

آدرس تعمیرگاه تخصصی ایران رنو : تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس یوسف قدردان

شماره تماس:

09128896509-مهندس قدردان

021-77785115

021-77785114

رنو مگان

همه چیز درباره مگان | رنو مگان | تعمیرگاه تخصصی مگان | تعمیرگاه تخصصی رنو

همه چیز درباره مگان | رنو مگان | تعمیرگاه تخصصی مگان | تعمیرگاه تخصصی رنو

رنو مگان یک ماشین خانوادگی کوچک است که از اواخر سال 1995 توسط خودروساز فرانسوی رنو تولید می شود و جانشین renault 19 است. مگان در سبک های بدنه سه و پنج درب ، سالن و کوپه قابل  ارائه شده است. در دوره های مختلف خود و طی سه نسل ، اکنون در چهارمین چشم انداز خود است.

نسل اول عمدتا بر اساس نسل قبلی خود یعنی 19 ساخته شده بود و از نسخه های اصلاح شده پیشرانه و شاسی آن اتومبیل استفاده می کرد.

در نوامبر 1996 ،  Mégane Scénic با استفاده از همان اجزای مکانیکی هاچ بک Mégane معرفی شد. برای سال 2002 ، مگان با طراحی قابل توجهی وارد نسل دوم خود شد و برای سال 2003 به عنوان اتومبیل سال اروپا انتخاب شد ، در حالی که همچنین اولین اتومبیل در کلاس خود بود که پنج ستاره EuroNCAP را دریافت کرده بود.

مگان در سال 2008 با طراحی کاملاً متفاوت دیگری وارد نسل سوم خود شد. نسخه سالن مگان به عنوان فلوئنس برای این نسل شناخته شد و در سال 2009 معرفی شد. نسل چهارم مگان در سال 2015 به بازار عرضه شد و فروش آن در سال 2016 آغاز شد.

نسل اول مگان در سال 1995 تا 2002

همه چیز درباره مگان | رنو مگان | تعمیرگاه تخصصی مگان | تعمیرگاه تخصصی رنو

همه چیز درباره مگان | رنو مگان | تعمیرگاه تخصصی مگان | تعمیرگاه تخصصی رنو

توسعه X64 در ابتدای سال 1990 آغاز شد ، اولین طرح های برنامه X64 در شش ماه اول سال 1990 ترسیم شد. خیلی سریع چندین مضمون مشخص شد و تا سپتامبر 1990 به چهار مدل کوچک تبدیل شد. .

طرح های حفظ شده در حدود چهار موضوع توسعه یافته است.

تم A: یک نسخه شش سبک ، تداعی کننده لاگونا ؛

تم B: مدلی با خط میخی مشخص.

تم C: طرح دیگری با شیشه کاری به شکل بیضی و شکاف عقب.

تم D: مدلی با همان شیشه بیضوی و عقب گرد.

در مارس 1991 ، هر چهار طرح در مقیاس کامل  توسعه یافت. تم C توسط میشل جاردین انتخاب و در آوریل 1992 برای تولید ارسال شد. اولین نمونه های اولیه ساخته و در دسامبر 1992 به مدیریت ارائه شد. تقریباً 432 نمونه اولیه ساخته شده حین توسعه تخریب شدند.

مگان اول در سپتامبر 1995 ، در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت ، به عنوان جایگزینی برای رنو 19 رونمایی شد. این ماشین در اصل مشابه مدل قبلی خود بود. موتورها ، سیستم انتقال قدرت و طراحی شاسی استفاده می کرد ، البته با وجود تغییرات بسیار.

ایمنی یکی از محورهای اصلی مگان I ، اولین اتومبیل رنو بود که نشان دهنده تمرکز جدید آنها در بخش ایمنی بود

جدول انواع موتور مگان

همه چیز درباره مگان | رنو مگان | تعمیرگاه تخصصی مگان | تعمیرگاه تخصصی رنو

همه چیز درباره مگان | رنو مگان | تعمیرگاه تخصصی مگان | تعمیرگاه تخصصی رنو

ماکسی مگان

در طول دهه 1990 ، رنو اسپرت یک ماشین رالی برای مقررات فرمول 2 تولید کرد. اولین بار در سال 1996 ظاهر شد. با این حال ، رقبایی مانند سیتروئن و پژو خیلی زود اتومبیل های بزرگتر و قدرتمندتری را معرفی کردند که منجر به تولید رنو F2 شد. نسخه مگان در سال 1996. ماکسی مگان رسماً نماینده این مارک در مسابقات رالی قهرمانی فرانسه در سال 1996 و 1997 با رانندگانی مانند فیلیپ بوگالسکی ، ژان راگنوتی یا سرژ جوردن و قهرمانی رالی انگلیس از 1996 تا 1999 با گرگور د مویوس ، آلن بود.

در سایر مسابقات سطح بالا ، رنو در مسابقات رالی انگلیس در سال 1998 و 1999 به عناوین سازنده و راننده بازگشتT در حالی که آنها در سال 1999 نیز در مسابقات رالی قهرمانی اروپا شرکت کردند.

 

نسل دوم مگان از 2002 تا 2009

همه چیز درباره مگان | رنو مگان | تعمیرگاه تخصصی مگان | تعمیرگاه تخصصی رنو

همه چیز درباره مگان | رنو مگان | تعمیرگاه تخصصی مگان | تعمیرگاه تخصصی رنو

مگان II در سپتامبر 2002 به بازار عرضه شد و شروع کاملاً جدیدی را رقم زد. شباهت بسیار کمی بین این دو خودرو وجود دارد ، این وسیله نقلیه جدید از زبان طراحی جدید سازنده الهام گرفته است که اولین بار در آوانتیم دیده شد.

مگان جدید بعنوان اتومبیل برتر اروپا در سال 2003 انتخاب شد ، در مبارزه با رقابت شدید مزدا 6 ژاپن و سیتروئن C3 PSA ، و در تستهای تصادف EuroNCAP ، به یک ایمنی پنج ستاره دست یافت. برای انجام این کار

مگان II و لاگونا هر دو ویترین بسیاری از فن آوری های ابتکاری رنو بودند که در آغاز دهه 2000 راه اندازی شد. سیستم اشتعال بدون کلید رنو کارت ، استاندارد Mégane II ، اولین نمونه در این کلاس بود و از آن زمان به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گرفته است.

به همین ترتیب ، گزینه سانروف شیشه ای پانوراما مورد دیگری است که رنو در آنجا به جایی می رفت که دیگران دنبال می کردند. در ژوئن 2003 ، اولین تست تصادف زنده با استفاده از یک راننده واقعی به جای ساختگی تست تصادف با مگان II توسط Top Gear انجام شد.

برخلاف مدل قبلی ، مگان II از طرف شرکت Yanase Co. Ltd. برای بازار ژاپن مجوز نداشت ، زیرا رنو زمانی که مگان I هنوز در حال تولید بود ، سهمی از نیسان را به دست آورد. در عوض ، مگان II از شرکت نیسان موتور ، آموزشی ویبولیتین مجوز گرفت و به طور انحصاری از طریق فروشگاه های فروشگاه نیسان فروخته شد.

حدول موتورهای مگان در سال 2002 تا 2009

همه چیز درباره مگان | رنو مگان | تعمیرگاه تخصصی مگان | تعمیرگاه تخصصی رنو

همه چیز درباره مگان | رنو مگان | تعمیرگاه تخصصی مگان | تعمیرگاه تخصصی رنو

نسل سوم مگان 2008 تا 2016

همه چیز درباره مگان | رنو مگان | تعمیرگاه تخصصی مگان | تعمیرگاه تخصصی رنو

همه چیز درباره مگان | رنو مگان | تعمیرگاه تخصصی مگان | تعمیرگاه تخصصی رنو

نسل سوم در اواخر سال 2008 به بازار عرضه شد تا این محدوده را رقابتی نگه دارد. در اکتبر 2008 ، هم هاچ بک پنج درب و هم مگان کوپه رسماً به فروش رسیدند. این دو مدل دارای طرح های مختلفی هستند. کوپه از طراحی اسپرت برخوردار است ، در حالی که مدل پنج درب محافظه کارانه تر است.

نسخه پنج درب در ژوئن 2009 معرفی شد و Sport Tourer نامگذاری شد. یکی دیگر از موارد اضافه شده به این مجموعه به شکل کوپه کابریولت در ژوئن 2010 ارائه شد. در آن سال همچنین یک موتور 1.4 لیتری توربوشارژ به این مجموعه اضافه شد.

تولید مشتقات سالن مگان ، Fluence ، در آرژانتین در سال 2011 ، در کارخانه شرکت کوردوبا آغاز شد.  مگان III نیز در آن سال در آرژانتین برای فروش در دسترس قرار گرفت ، اما در ترکیه تولید و به کشور وارد شد. در برزیل ، Fluence از سال 2011 به بعد جایگزین مگان در ترکیب رنو شد.

نسل سوم مگان در ژانویه 2012 اولین فیس لیفت خود را انجام داد که سه موتور جدید را نیز معرفی کرد. یک موتور بنزینی 1.2 لیتری توربوشارژ ، یک نسخه جدید 110 اسب بخار و یک موتور 1.6 لیتری جدید.

فیس لیفت دیگری نیز برای سال 2014 دنبال شد ، با نسخه قدرتمندتر 128 اسب بخار  از موتور توربوشارژ 1.2 لیتری در حال فروش بود. در حالی که سبک نسخه های هاچ بک و کوپه برای مطابقت با نسخه جدید رنو به روز شد.

موتورها

همه چیز درباره مگان | رنو مگان | تعمیرگاه تخصصی مگان | تعمیرگاه تخصصی رنو

همه چیز درباره مگان | رنو مگان | تعمیرگاه تخصصی مگان | تعمیرگاه تخصصی رنو

 

نسل چهار م مگان 2016 تا به امروز

همه چیز درباره مگان | رنو مگان | تعمیرگاه تخصصی مگان | تعمیرگاه تخصصی رنو

همه چیز درباره مگان | رنو مگان | تعمیرگاه تخصصی مگان | تعمیرگاه تخصصی رنو

نسل چهارم مگان در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت سپتامبر 2015 با شروع فروش در جولای 2016 آغاز به کار کرد. این سیستم از پلت فرم CMF-CD ساخته شده توسط رنو و نیسان استفاده می کند. مگان نسل چهارم  از آخرین زبان طراحی پیروی می کند که در Clio IV ، Captur ، Espace V و Talisman دیده شده است.

جزییات فنی

نسل چهارم مگان نسبت به نسل قبلی بزرگتر و کمتر است. سیستم تعلیق از پایه های مک فرسون در جلو و یک تیر پیچشی در عقب ساخته شده است. ترمزها در هر دو محور دیسک هستند. راننده می تواند از بین پنج حالت رانندگی که خودرو را تنظیم می کند ، انتخاب کند.

اکثر مدل های مگان دارای یک نمایشگر و یک صفحه نمایش هفت اینچی هستند.

این گزینه ها شامل کروز کنترل تطبیقی ​​، ترمز اضطراری خودکار ، هشدار خروج از خط ، هشدار محدودیت سرعت ، نظارت بر نقاط کور ، چراغ های جلو اتوماتیک ، دوربین معکوس ، سنسورهای پارک و سیستم پارکینگ هندزفری است.

تمام نسخه الکتریکی
نسخه الکتریکی سالن مگان که رنو در حال ساخت آن است ، با ضمانت مادام العمر ارائه می شود و پرداخت طبق الگویی است که توسط صنعت تلفن همراه تاسیس شده است. پس از خرید خودرو ، مالکان براساس یک مسافت پیموده شده پیش بینی شده مشترک طرح تعویض و شارژ باتری می شوند.

ارتباط با ما:

اگر در رابطه با تعمیر خودوری خود پرسشی دارید می توانید از طریق اینستاگرام با ما در ارتباط باشید. مهندسین ما در کمترین زمان ممکن با شما در ارتباط خواهند بود.

البته برای اعلام هزینه دقیق نیاز است تا به صورت حضوری خودرو خود را به مجموعه ما که آدرس آن در پایین همین صفحه برای شما نوشته شده است بیاورید.

زمانی که شما به تعمیرگاه ما مراجعه میکنید ما به صورت دقیق و کامل بررسی میکنیم و با توجه به قطعات لازم و تعمیراتی که نیاز است تا انجام بشود ، هزینه را به شما اطلاع میدهیم و در صورت تمایل شما ، شروع به کار میکنیم.

ما علاوه بر تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را نیز ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید.

شما عزیزان می‌توانید برای تعمیر و نگهداری خودروی رنوی خود همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس قدردان مراجعه کنید.

شماره تماس:

0912889650-مهندس قدردان

09120996450-حامد رضایی

021-77785115

021-77785114

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *