مقالات

سرویس دوره ای رنو تالیسمان

سرویس دوره ای رنو تالیسمان
سرویس دوره ای رنو تالیسمان

آنچه خواهید خواند

با معرفی بهترین مرکز سرویس دوره ای رنو تالیسمان در خدمت شما هستیم. تالیسمان یکی از خودروهای خاص و پرطرفدار در ایران می باشد که البته هزینه خرید آن بسیار بالاست و به همین سبب دارندگان خودرو رنو تالیسمان به تعمیر و سرویس دوره ای خودرو خود اهمیت بسیار زیادی می دهند. تجربه ثابت کرده است که برای تعمیر و یا سرویس خودروهای خارجی بهتر است که به نمایندگی خودرو مورد نظر مراجعه کنید تا از نتیجه کار اطمینان حاصل کنید. اگر شما نیز قصد سرویس دوره ای رنو تالیسمان خود را دارید می توانید به تعمیرگاه تخصصی تالیسمان و یا بهترین تعمیرگاه رنو در تهران مراجعه کنید. ایران رنو آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

جهت دریات نوبت تماس بگیرید: 09128896509

سرویس دوره ای رنو تالیسمان

ميزان روغن موتور

بطور عادي موتور براي روغنكاري و خنك کاری اجزاي متحرک به روغن موتور نياز دارد و تنظيم کردن سطح روغن بين هر تعویض روغن عادی است.) بيش 1000km مایل (600با این وجود، اگر در هر های از نيم ليتر روغن موتور مصرف شد با نمایندگیمجاز تماس حاصل نمایيد.تكرار تنظيم سطح روغن: سطح روغن موتور را هر چند وقت يك بار و بخصوص پيش از مسافرت های طولاني بررسي نماييد تا از صدمه ديدن موتور جلوگيري کنيد.

رفع تضمینی کوبش تالیسمان

سطح روغن موتور را هنگامي که خودرو در سطحی مسطح باشد و پس از خاموش بودن موتور میبخوانيد.براي خواندن دقيق روغن موتور بايد از گيج که روغن از حداکثر استفاده نماييد و مطمئن شويد سطح مجاز بيشتر نباشد (خطر آسيب به موتور).به صفحه بعد مراجعه نمایيد.کمترین که روغن در صفحه نمایشگر تنها زماني سطح باشد، به راننده هشدار می دهد.

تعویض روغن

به اطلاعات تعمیر و نگهداری خودروی خود مراجعه نمایید یا با نمایندگی های مجاز تماس حاصل نمایید. همواره با استفاده از گیج سطح روغن موتور را بررسی نمایید. همانطور که قبلا توضیح داده شد سطح روغن نباید کمتر از سطح حداقل یا بالای سطح حداکثر روی گیج روغن باشد.

سرویس دوره ای رنو تالیسمان

سرویس دوره ای رنو تالیسمان

باطری

باطری نیاز به هیچگونه تعمیر و نگهداری ندارد نباید آن را باز کنید یا هرگونه مایعی به آن اضافه نمایید. بسته به مدل خودرو سیستم مستمرا شارژ باطری را بررسی می نماید. اگر سطح شارژ پایین بیاید پیغام Battery Low start engine در صفحه نمایشگر ظاهر می شود. در این حالت موتور را روشن نمایید سپس پیغام Battery Charging در طول مدت شارژ باطری روی صفحه نمایشگر نشان داده می شود. در حالت استفاده از خودرو در حالت های زیر شارژ باطری کاهش می یابد.

سفرهای کوتاه مدت

رانندگی در شهر

افت دما

در صورت استفاده از تجهیزات الکتریکی هنگامی که موتور خاموش است.

تعمیر و نگهداری بدنه خودرو

خودرویی که به خوبی نگهداری شده باشد دوام بیشتری خواهد داشت. بنابراین توصیه می شود که از بدنه خودرو به طور مرتب نگهداری کنید. محصولات ضد خوردگی یا تاثیر بالا در خودروی شما استفاده شده است با این وجود نباید تحت تاثیر عوامل خارجی قرار گیرد.

آلودگی هوا

محلول نمک موجود در هوا

اب و هوای فصلی و شرایط هوایی مرطوب

چه کارهایی نباید انجام دهید:

اجزای مکانیکی، زیر بدنه و اجزای لولایی و تجهیزات پلاستیکی رنگ شده مربوط به اجزای خارجی را با استفاده از تجهیزلت تمیز کننده فشار قوی یا اسپری کردن محصولاتی که مورد تایید دپارتمان فنی ها نمی باشند تمیز نکرده و یا روغن ان ها را پاک نکنید. این کار موجب افزایش خوردگی یا نقض عملکردی می شود.

خودرو را در افتاب شدید دمای بسیار پایین نشویید.

گل و لای و کثیفی باقی مانده روی بدنه خودرو را پیش از پاک کردن خیس نمایید.

اجزاه ندهید گرد و خاک در سطح خارجی انباشه شود.

از محلول هایی که مورد تایید دپارتمان فنی نمی باشند برای رفع لکه ها استفاده نکنید زیرا باعث اسیب به رنگ بدنه مب شود.

اجازه ندهید برخوردهای جزیی و خراش باعث ایجاد زنگ زدگی شود.

در شرایط برفی و یا جاده های گلی بدون شستن خودرو به ویژه زیر گلگیر چرخ و بدنه رانندگی نکنید.

سرویس دوره ای رنو تالیسمان

سرویس دوره ای رنو تالیسمان

چه کارهایی باید انجام دهید:

هنگامی که موتور خاموش است خودرو را مرتبا با محصولات تایید شده توسط کارخانه بشویید.

پیش از استفاده از نازل این لکه ها را بشویید:

لکه های صمغ درخت و دوده های صنعتی

گل و لای روی آج چرخ ها و زیر بدنه که باعث جمع شدن رطوبت می شود.

فضولات پرندگان که باعث واکنش شیمیایی شده و به سرعت رنگ بدنه را از بین برده و موجب پوسته پوسته شدن رنگ خودرو می شود.

سرویس دوره ای رنو تالیسمان در تهران

اگر در رابطه با هزینه تعمیرگیربکس رنو تالیسمان پرسشی دارید می توانید از طریق اینستاگرام با ما در ارتباط باشید. مهندسین ما در کمترین زمان ممکن با شما در ارتباط خواهند بود.

البته برای اعلام هزینه دقیق نیاز است تا به صورت حضوری خودرو خود را به مجموعه ما که آدرس آن در پایین همین صفحه برای شما نوشته شده است بیاورید.

زمانی که شما به نمایندگی رنو تالیسمان در تهران مراجعه میکنید ما به صورت دقیق و کامل بررسی میکنیم و با توجه به قطعات لازم و تعمیراتی که نیاز است تا انجام بشود ، هزینه را به شما اطلاع میدهیم و در صورت تمایل شما ، شروع به کار میکنیم.

ما علاوه بر تعمیر تعمیرگیربکس رنو تالیسمان، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را نیز ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیرگیربکس رنو تالیسمان را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید.

شما عزیزان می‌توانید برای تعمیر و نگهداری خودروی رنوی خود همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس قدردان مراجعه کنید.

شماره تماس:

09128896509-مهندس قدردان

021-77785115

021-77785114

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین
ثبت سفارش تلفنی

1 دیدگاه در “سرویس دوره ای رنو تالیسمان

  1. قادری گفت:

    بهترین تعمیرگاه رنو در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *