تعمیرات برق رنو | تعمیرECU رنو | تعمیرگاه تخصصی برق رنو | تعمیرگاه ایسیو | ECU | ایسیو

تعمیر ECU

تعمیرات برق رنو | تعمیرECU  | تعمیرگاه تخصصی برق رنو | تعمیرگاه ایسیو | ECU | ایسیو

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس یوسف قدردان با بیش از ده سال سابقه در زمینه تعمیر انواع خودروهای رنو شما عزیزان را در نگهداری هرچه بهتر از خودروی رنو خود یاری می‌کند .لیست خودروهایی که مهندسین لایق این مجموعه در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو به ارائه خدمات آن‌ها خواهند پرداخت به شرح زیر است.

1-رنو ال نود/ تندر نود/ تندر پلاسپارس تندر

2-رنو مگان دنده دستی و اتوماتیک

3- رنو ساندرو

4- رنو کپچر

5-رنو داستر

6-رنو تالیسمان

7-رنو سفران

8- رنو لاگونا

9- رنوکولئوس

10-رنو لتیتود

و سایر خودروهای شرکت خودرو سازی رنو

لیست خدماتی که در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو قابل انجام است:

1-تعمیر گیربکس اتوماتیک و دستی

2- تعویض روغن گیربکس توسط دستگاه دستگاه تمام اتوماتیک( ساکشن)

3سرویس دوره ای رنو

4- خدمات جلوبندی رنو

5-خدمات برق رنو

آدرس تعمیرگاه تخصصی ایران رنو : تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس یوسف قدردان

شماره تماس:

09128896509-مهندس قدردان

021-77785115

021-77785114

 

 

تعمیرات برق رنو | تعمیرECU رنو | تعمیرگاه تخصصی برق رنو | تعمیرگاه ایسیو | ECU | ایسیو

تعمیرات برق رنو | تعمیرECU رنو | تعمیرگاه تخصصی برق رنو | تعمیرگاه ایسیو | ECU | ایسیو

تعمیرات برق رنو | تعمیرECU رنو | تعمیرگاه تخصصی برق رنو | تعمیرگاه ایسیو | ECU | ایسیو

 

پس از 25 سال موفقیت و فروش بیش از 7 میلیون دستگاه ، رنو مگان جدید با معرفی 160 HP E-TECH Plug-in drive  وارد دوره جدیدی می شود. این یک hybrid plug-in drive است ، به این معنی که همراه با یک دوشاخه برای شارژ باتری است که ظرفیت کافی برای تأمین دامنه مورد نیاز برای سفرهای روزمره را دارد. بعلاوه ، با ماندن باتری در زیر طبقه صندوق عقب ، این مگان هنوز هم از تمام ویژگی های کاربردی یک استیشن برخوردار است. صندلی عقب را می توان به سمت پایین جمع کرد تا یک صندوق عقب تخت آشکار شود و صندلی جلو نیز می تواند به سمت پهلو تا شود (بسته به مدل) تا بارگیری اشیا  طویل را در ماشین آسان کند.

هیبرید قابل شارژ برای هر شرایطی

در پی نتیجه مهارت فرمول 1 رنو و تحرک الکترونیکی ، این درایو کاملا جدید، تجربه رانندگی کاملا جدیدی را به همراه صرفه جویی در مصرف سوخت بزرگ ، حتی در سفرهای طولانی ، ارائه می دهد. این پلاگین یک راه حل ایده آل برای رانندگانی است که بدنبال یک وسیله نقلیه چند منظوره هستند در حالی که وظیفه خود را نسبت به تأثیرات محیطی خود حفظ می کنند. درایو پلاگین E-TECH از مشخصات سطح 2 به بالا با ویژگی های پیشرفته به صورت استاندارد و خدمات متناسب با فناوری ترکیبی آن در دسترس است.

مصرف برق به لطف فناوری هیبریدی قابل شارژ بسیار کم شده است

پلاگین جدید Mégane E-TECH با یک پیشرانه هیبریدی برش خورده مجهز به یک موتور احتراقی 1.6 لیتری ، به خصوص برای استفاده در هیبریدها بهینه شده و دو موتور الکتریکی همراه با پیکربندی سری موازی ، ارائه می شود. این بدان معنی است که سیستم می تواند از هر دو منبع انرژی (احتراق یا نیروی الکتریکی) به طور جداگانه یا با هم استفاده کند.

تعمیرات برق رنو | تعمیرECU رنو | تعمیرگاه تخصصی برق رنو | تعمیرگاه ایسیو | ECU | ایسیو

تعمیرات برق رنو | تعمیرECU رنو | تعمیرگاه تخصصی برق رنو | تعمیرگاه ایسیو | ECU | ایسیو

این دو موتور الکتریکی به خودی خود در فازهای رانندگی تمام الکتریکی کار می کند. موتور الکتریکی دیگر یک استارت پیشرفته برای موتور احتراق داخلی است. هنگام راه اندازی ماشین ، تا زمانی که باتری به اندازه کافی شارژ باقی مانده باشد ، موتور اصلی اولین کسی است که شروع می شود. در صورت نیاز به تقویت بیشتر ، موتور احتراق و موتورهای الکتریکی با هم کار می کنند تا حداکثر خروجی و تجربه رانندگی بی نظیر را ارائه دهند.

این هم افزایی کامل بین موتورها باعث می شود پلاگین New Mégane E-TECH به مصرف متوسط فقط 1.5 لیتر در 100 کیلومتر، یا کمتر از 30 گرم انتشار CO2 در هر کیلومتر دست یابد.

برد 65 کیلومتر بدون استفاده از سوخت

پلاگین New Mégane E-TECH با باتری سبک وزن 9.8 کیلووات ساعت (کیلووات ساعت) همراه است. این ظرفیت بدون استفاده از یک قطره سوخت تا 50 کیلومتر با حداکثر سرعت 135 کیلومتر در ساعت را ارائه می دهد. برای رانندگی در شهر ، به لطف فناوری کاملاً جدیدی که برای بازسازی بهینه انرژی طراحی شده است ، برد تا 65 کیلومتر می رسد.

هر زمان که سرعت خود را کم یا ترمز می کنید ، انرژی تولید شده توسط چرخ ها به برق تبدیل شده و به باتری ارسال می شود ، آن را شارژ کرده و در نتیجه دامنه را افزایش می دهد. حالت های رانندگی برای وسایل نقلیه هیبریدی بهینه شده است.

تعمیرات برق رنو | تعمیرECU رنو | تعمیرگاه تخصصی برق رنو | تعمیرگاه ایسیو | ECU | ایسیو

تعمیرات برق رنو | تعمیرECU رنو | تعمیرگاه تخصصی برق رنو | تعمیرگاه ایسیو | ECU | ایسیو

اگرچه سیستم در هنگام مدیریت توان مصرفی به تنهایی کارآمد است ، در انتخاب حالت رانندگی که برای شما مناسب است نیز آزاد هستید. تنظیمات MULTI-SENSE که در سیستم چندرسانه ای Renault EASY LINK تعبیه شده است ، سه حالت رانندگی را ارائه می دهد که به طور خاص متناسب با قدرت هیبریدی برنامه ریزی شده اند. “MySense”  حالت ترکیبی را برای هزینه های کمتری بهینه می کند. “Sport” با ترکیب قدرت دو موتور حداکثر عملکرد را به شما می دهد. سرانجام ، “Pure”  به شما امکان می دهد تا هنگامی که باتری شارژ کافی دارد به رانندگی کاملاً الکتریکی بروید. ویژگی “E-Save” به شما امکان می دهد برای استفاده های بعدی ، ذخیره شارژ (کمتر از 40٪ از باتری) داشته باشید. اگر مثلاً پایان سفر شما در منطقه ای از مرکز شهر باشد ، این یک گزینه بسیار کاربردی است.

خدمات شارژ E-TECH

پلاگین جدید Renault Mégane E-TECH با درایو شارژی هیبریدی پیشرفته خود دنباله ای برای فرصت های جدید برای ایجاد مسئولیت پذیری ، زیست محیطی و اقتصادی بیشتر برای تحرک است. این محیط بدون سر و صدا ، راحتی و خدمات متصل را فراهم می کند که رانندگی با یک وسیله نقلیه الکتریکی را بسیار لذت بخش می کند ، همچنین برای مسافرت های کوتاه مدت و طولانی مدت مناسب تر از هر وسیله نقلیه دیگری است. به طور خلاصه ، شما تمام ویژگی های مگان ، به علاوه صرفه جویی در مصرف سوخت را خواهید داشت!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *