مقالات

تعمیرگاه تخصصی فلوئنس

با معرفی بهترین تعمیرگاه تخصصی فلوئنس در خدمت شما هستیم. یکی از خاص ترین خودروهای رنو فلوئنس می باشد که در ایران نیز تعداد زیادی ندارد و افراد کمی از این خودرو دارند. همین یک نکته کافیست تا در زمینه تعمیر و یا سرویس این خودرو نیاز به دقت باشد و برای تعمیر آن به هر تعمیرگاهی اعتماد نکنید. مجموعه ایران رنو برای راحتی حال رنو سواران اقدام به راه اندازی نمایندگی رنو در تهران کرده است و برای تعمیر خودرو خود می توانید به نمایندگی تعمیر فلوئنس در تهران مراجعه کنید.

تعمیر و سرویس خودرو یکی از مهم ترین نکات نگهداری خودرو می باشد چرا که این روزها خودرو تبدیل به یکی از سرمایه ها شده است. در صورتی که دارای خودرو فلوئنس می باشید و نیاز به مراجعه به تعمیرگاه تخصصی فلوئنس دارید می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و برای حل مشکل نوبت بگیرد.

تماس جهت دریافت نوبت از تعمیرگاه تخصصی فلوئنس: 09128896509

تعمیرگاه تخصصی فلوئنس

تعمیرگاه تخصصی فلوئنس

بررسی رنو فلوئنس

رنو فلوئنس یک سدان کامپکت فرانسوی است که در سال 2009 معرفی شد و به بازار ایران هم راه پیدا کرد. این سدان فرانسوی، به دلایل مختلفی وضعیت خوبی را در ایران تجربه نکرد. از جمله این دلایل می‌توانیم به طراحی نه چندان جذاب، و وجود رقبای قدرتمند اشاره کنیم.

رنو فلوئنس از پلتفرم رنو نیسان C استفاده می‌کند و در کشور کره جنوبی با نام رنو سامسونگ SM3 شناخته می‌شود. فلوئنس در سال 2012 فیس لیفت شد و در سال 2015 هم این نسخه فیس لیفت بار دیگر تغییراتی را تجربه کرد. فلوئنس یک بار در سال 2013 تا 2015 با همان نسخه اولیه وارد کشور شد و پس از آن در سال 2016 با چهره جدید در بازار ایران عرضه شد. تعمیرگاه تخصصی فلوئنس.

کسب اطلاعات بیشتر: تعویض روغن گیربکس فلوئنس در تهران

فلوئنس علاوه بر بازار ایران، در دنیا هم فروش موفقی را تجربه نکرد و نتوانست انتظارات رنو را برآورده کند. بدون شک علت این اتفاق، ویژگی‌های ظاهری نه چندان جذاب و عملکرد متوسط آن بوده و در بازار رقابتی موجود، حرفی برای گفتن ندارد.

فلوئنس در بازارهای جهانی با موتورهای متعددی عرضه می‌شود اما مدل عرضه شده در ایران، از یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر با 143 اسب بخار قدرت بهره می‌برد.

نکات مثبت رنو فلوئنس

رنو فلوئنس دارای آپشن های قابل قبولی میباشد.

سیستم تعلیق رنو فلوئنس بسیار خوب عمل میکند.

نکات منفی رنو فلوئنس

 استفاده از پلاستیک خشک در رنوفلوئنس 2016 – بازار دست دوم ضعیف رنو فلوئنس

امنیت رنو فلوئنس

رنو فلوئنس با 4 ستاره ایمنی از اروپا رنو فلوئنس ایمنی بالایی دارد.

تعمیرگاه تخصصی فلوئنس

تعمیرگاه تخصصی فلوئنس

نقد کارشناسی رنو فلوئنس

رنو فلوئنس یک سدان کامپکت فرانسوی است که در سال 2009 معرفی شد و در سال 2012 فیس لیفت شد. البته همین مدل فیس لیفت هم در سال 2015 یک به‌روزرسانی را دریافت کرد و تغییراتی در چهره آن رخ داد. از جمله در چراغ‌ها و جلو پنجره. تعمیرگاه تخصصی فلوئنس.

فلوئنس در بازار جهانی فروش چندان خوبی را تجربه نکرد و با ورود به ایران هم به خودرو محبوبی تبدیل نشد. علت این اتفاق، علاوه بر طراحی نه چندان جذاب آن، به قیمت بالای آن بازمی‌گردد. فلوئنس در مدل قدیمی مشکلاتی داشت که رنو تصمیم به برطرف کردن این ایرادات گرفت و کیفیت سواری آن را ارتقا داد.

رنو فلوئنس جدید کمی در جزئیات متفاوت از مدل قبلی است. از جمله در چراغ‌های جلو و عقب و نیز نمای جلو به همراه جلو پنجره و ورودی‌های هوای موجود بر روی بدنه. رینگ‌ها هم کمی تغییر کرده‌اند و در مجموع باید طراحی فلوئنس 2016 را بهتر از مدل 2012 بدانیم. تعمیرگاه تخصصی فلوئنس.

طراحی کابین رنو فلوئنس را می‌توان خوب ارزیابی کرد و باوجود سادگی، بهتر از نمای بیرونی جلوه می‌کند. یک نمایشگر کوچک برای سیستم مالتی مدیا در مرکز داشبورد قرار گرفته. کنسول وسط از بخش‌های مجزایی تشکیل شده و کلیدهای مربوط به سیستم صوتی، سیستم تهویه و ورودی‌های هوا کاملا جذا از یکدیگر به نظر می‌رسند. صندلی‌های موجود در فلوئنس مدل قدیمی چندان راحت نبود ولی رنو در فلوئنس 2016 این نقطه ضعف را تاحدودی پوشش داد و کیفیت سواری فلوئنس کمی بهتر شد.

رنو فلوئنس در بازارهای جهانی با موتورهای مختلفی عرضه می‌شود. مدل در نظر گرفته شده برای بازار ایران از یک موتور 2.0 لیتری سیلندر بهره می‌برد که قادر است 143 اسب بخار قدرت و 195 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. فلوئنس خودرو چندان سریعی نیست و نباید انتظار یک عملکرد عالی را از آن داشت اما برای یک خانواده و برای استفاده در مسیرهای شهری و جاده‌ای خودرو راحت و مناسبی است.

تعمیرگاه تخصصی فلوئنس در تهران

فلوئنس از نظر آپشن‌ها و تجهیزات رفاهی وضعیت مطلوبی دارد. از جمله آپشن‌های در نظر گرفته شده برای آن می‌توانیم به 6 کیسه هوا، تهویه مطبوع اتوماتیک، دوربین دنده عقب، گرمکن صندلی‌های جلو، چراغ‌های جلو هالوژنی، سانروف و کروز کنترل اشاره کنیم. تعمیرگاه تخصصی فلوئنس.

رنو فلوئنس در حال حاضر در مدل‌های دست دوم در بازار به فروش می‌رسد. فلوئنس به هیچ وجه بازار دست دوم خوبی ندارد و به سختی به فروش می‌رسد. به علاوه اینکه خدمات پس از فروش مناسبی برای آن عرضه نمی‌شود. اگر قصد خرید خودرویی در این بازه قیمتی و این کلاس دارید، می‌توانید به سراغ کیا سراتو، مزدا 3 و هیوندای النترا بروید.

آدرس تعمیرگاه تخصصی ایران رنو : تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس یوسف قدردان

شماره تماس:

09128896509-مهندس قدردان

021-77785115

021-77785114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *