تعمیرگاه ساندرو اتوماتیک | تعمیرگیربکس ساندرو اتوماتیک | تعمیرگاه تخصصی رنو

رنو کپچر (2)

تعمیرگاه کپچر اتوماتیک | تعمیرگیربکس کپچر اتوماتیک | تعمیرگاه تخصصی رنو

 

 

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس خیابان احسان کوچه بیستم غربی پلاک 3 تمامی تعمیرات خودروهای ال نود،پارس تندر اتوماتیک و دستی ،مگان اتوماتیک و دستی،ساندرو اتوماتیک و دستی،داستر،کپچر،لتیتود،سفران،لاگونا،فلوئنس،تالیسمان و….. شما عزیزان را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در کمترین زمان ممکن ارائه می کند شما عزیزان میتوانید برای انجام خدمات زیر به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید:

1-تعمیرگیربکس اتوماتیک و دستی رنو

2-تعویض روغن موتور و روغن گیربکس اتوماتیک و دستی رنو

3-سرویس دوره ای مگان دستی و اتوماتیک

4-خدمات برق مگان دستی و اتوماتیک

5-خدمات جلوبندی رنو

شما عزیزان میتوانید همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید.به منظور جلوگیری از اتلاف وقت شما عزیزان خواهشمند است قبل از حضور برای تعیین وقت قبلی با شماره های زیر تماس حاصل کنید:

09128896509-مهندس قدردان

021-77337685

همچنین شما عزیزان میتوانید در ساعات ذکر شده سوالات فنی خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

 

ادامه پست قبلی از معرفی رنو کپچر….

377 لیتر فضای حمل‌بار در کپچر در نظر گرفته شده که به نسبت رقبایی همچون جوک و اکواسپرت مقداری بیش‌تر است. درضمن امکان افزودن یک طبقه به صندوق بار وجود دارد. این ویژگی کار را برای ساختن فضایی صاف در هنگام خم کردن صندلی‌ها راحت می‌سازد. می‌توان با جداسازی این طبقه فضا را به ۴۵۵ لیتر افزایش داد. همچنین با خم کردن کامل صندلی‌ها مقدار ۱۲۳۵ لیتر برای حمل وسایل در دسترس خواهد بود. فضای زیادی برای قراردادن وسایل سرنشینان در کپچر وجود ندارد. جعبه داشبورد نیز جای کمی در اختیار می‌گذارد و چندان نمی‌توان به آن برای گذاشتن وسایل اتکا کرد.

فضای پا و سر در کابین کپچر فراوان است و حجم صندوق بار آن برای خودرویی با این سایز شگفت انگیز است.مسافرت یکی از تفریحات مورد علاقه ی ما ایرانی هاست . کپچر نیز از این لحاظ تمام تلاش خود را کرده ، تا برای مسافرت های جاده ای بسیار مناسب باشد .

تعمیرگاه کپچر اتوماتیک | تعمیرگیربکس کپچر اتوماتیک | تعمیرگاه تخصصی رنو

تعمیرگاه کپچر اتوماتیک | تعمیرگیربکس کپچر اتوماتیک | تعمیرگاه تخصصی رنو

ایمنی رنو کپچر :

موسسه ایمنی Euro NCAP به کپچر 5 ستاره ایمنی اهدا کرده است که از این نظر کپچر در جایگاه بالایی از نظر ایمنی قرار دارد.مدلی که در ایران عرضه می‌شود مجهز به ۴ کیسه‌‌هوای ایمنی– جلو و جانبی شده است. سیستم پایداری الکتریکی (ESP)، ترمز ضد قفل (EBD ،(EBA و ABS از دیگر امکانات ایمنی این ماشین به شمار می‌رود.

موتور و گیربکس رنو کپچر :

خریداران می توانند از بین سه موتور ، 0.9 لیتری بنزینی ، 1.2 لیتری بنزینی و 1.5 لیتری دیزلی ، یکی را برای کپچر خود انتخاب کنند . گیربکس نیز به صورت 5 دنده دستی و 6 دنده اتوماتیک برای هر سه موتور عرضه می شود . موتور 1.2 لیتری بنزینی که طرفدار بیشتری دارد ، با قدرت 120 اسب بخار و گشتاور 190 نیوتن بر متر ، می تواند در عرض 11.1 ثانیه از صفر تا صد شتاب گیرد . حداکثر سرعت آن هم به 192 کیلومتر در ساعت می رسد .

تریم انتخاب شده برای ایران به موتور ۱.۲ لیتری ۴ سیلندر دارای توربوشارژر مجهز شده است. این موتور ۱۲۰ اسب‌بخار را در دور موتور ۴۹۰۰rpm و ۱۹۰ نیوتون‌متر گشتاور را در ۲۰۰۰rpm توسط یک گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه به چرخ‌ها انتقال می‌دهد. گیرکس در دور موتورهای پایین کمی دیر عمل می‌کند و عمل شتابگیری را به تاخیر می‌اندازد. درکل موتور کپچر با اینکه عملکرد مناسبی دارد اما در مقایسه با دیگر رقبا کمی ضعیف به نظر می‌رسد.

موتور این مدل بسیار قدرتمند تر از سایر مدل های این کلاس ارزیابی شده است و توانسته اصالت اروپایی خود را حفظ کند . گیربکس اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده به صورت دستی ، از دیگر امکانات این مدل به شمار می رود . اما اگر با دقت بیشتری به گیربکس آن نگاه کنیم ، متوجه می شویم که این جعبه دنده در شهر کمی کند عمل می کند این یکی از معایب کپچر محسوب می شود.

با توجه به قیمت بنزین ، مطمئنا مصرف سوخت یکی از اولویت های شما در خرید ماشین می باشد . طبق آماری که رنو اعلام کرده است ، این مدل صدی 6.6 لیتر در شهر و صدی 4.7 لیتر در بزرگراه ها ، بنزین می سوزاند . وضع آب و هوای کشور چندان خوب نیست و روز به روز هوا ، به خصوص در شهر های بزرگ ، آلوده تر می شود . کپچر نیز قصد ندارد این آلودگی ها را تشدید کند ، و به همین علت با اعمال امکاناتی در این مدل توانسته در ارزیابی یورو 5 سربلند بیرون بیاید.

تعمیرگاه کپچر اتوماتیک | تعمیرگیربکس کپچر اتوماتیک | تعمیرگاه تخصصی رنو

تعمیرگاه کپچر اتوماتیک | تعمیرگیربکس کپچر اتوماتیک | تعمیرگاه تخصصی رنو

انتقال قدرت به چرخهای جلو انجام می شود و هیچ برنامه ای برای عرضه کپچر با سیستم AWD وجود ندارد . بنابراین اگر کپچر را به صورت AWD می خواهید ، می توانید سراغ نیسان Juke که بعضی نمونه های آن مجهز به این سیستم هستند ، بروید .

رسیدن به پیک قدرت و گشتاور در دورهای پایین باعث می شود هنگام رانندگی در شهر پدال گاز واکنش خوبی از خود نشان دهد و سبقت گیری با آن راحت است. گیربکس اتوماتیک کپچر قابلیت تعویض دنده به صورت دستی را دارد و برای این کار کافیست اهرم را به جلو یا عقب ببرید. عملکرد گیربکس هنگام رانندگی در شهر با کمی کندی همراه است.

بر اساس تستی که در یونان و هلند انجام شد کپچر با موتور و گیربکس فوق توانست در عرض 11.1 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برسد که بسیار نزدیک به رقم اعلامی است. همچنین در عرض 24.3 ثانیه توانست به سرعت 140 کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت اعلام شده برای آن 192 کیلومتر در ساعت است.

ترمزهای رنو کپچر :

ترمزهای کپچر در جلو از نوع دیسکی خنک شونده و در عقب کاسه ای هستند که در تست عملی توانستند جثه 1180 کیلویی این خودرو را پس از طی مسافت 37.6 متر از سرعت 100 به توقف کامل برسانند.

عملکرد ترمز ها ، سیستم تعلیق ، و هندلینگ کپچر ، شباهت زیادی با نیسان جوک دارد . در واقع از کپچر می توان به عنوان ترکیبی از بهترین ماشین های کلاس خود یاد کرد . بنابر این اگر طرفدار هندلینگ و سیستم فرمان نیسان هستید ، اما ظاهر آن را نمی پسندید ، می توانید به کپچر روی آورید.

 

آدرس تعمیرگاه تخصصی ایران رنو: تهرانپارس خیابان احسان کوچه بیستم غربی پلاک 3 به مدیریت مهندس قدردان

09128896509-مهندس قدردان

021-77337685

 

تعمیرگاه کپچر اتوماتیک | تعمیرگیربکس کپچر اتوماتیک | تعمیرگاه تخصصی رنو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *