تعمیرگاه تخصصی ال نود

رنو اسکالا اتومات

 

تعمیرگاه | تعمیرگاه تخصص | تعمیرگاه تندرپلاس | تعمیرگیربکس اتوماتیک | گیربکس تندرپلاس

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس انتهای خیابان احسان کوچه بیستم غربی پلاک 3 به مدیریت مهندس یوسف قدردان با کادر مجرب و کارآزموده تمامی تعمیرات تخصصی خودروهای گروه رنو شما را بر عهده می گیرد.

خدمات این مجموعه شامل خودروهای تندر90،ال نود،تندر نود پلاس، تندرپیکاپ،اسکالا،تالیسمان، داستر،ساندرو،ساندرو استپ وی،سفران،فلوئنس،لاگونا،لتیود،مگان،کولئوس و کپچر می باشد.

برای مجموعه خودروهای ذکر شده در فوق خدمات زیر قابل ارائه می باشد:

1-تعمیرگیربکس اتوماتیک خودروهای گروه رنو

2-تعویض روغن گیربکس اتوماتیک رنو

3-سرویس دوره ای رنو

4-خدمات برق رنو

5-خدمات جلوبندی رنو

 

شما عزیزان میتوانید برای تعیین وقت قبلی بازدید خودروی رنوی خود قبل از مراجعه با شماره های زیر تماس حاصل کنید:

09128896509-مهندس یوسف قدردان

021-77337685

 

رنو اسکالا

رنو – Renault – خودروسازی فرانسوی است که در زمینه طراحی، ساخت و توزیع کلاس‌های مختلف خودروهای سبک، سنگین و مسابقه ای فعالیت دارد.

رنو مالک اکثریت سهام شرکت رومانیایی داچیا، شرکت ترکیه‌ای اویاک-رنو، شرکت کره‌ای رنو سامسونگ موتورز و شرکت ایرانی رنو پارس است. این شرکت هم‌چنین با مالکیت 44 درصدی سهام شرکت ژاپنی نیسان، یکی از بزرگترین سهام داران آن است و ۲۵ درصد از شرکت روسی آوتوواز را نیز در اختیار دارد. دولت فرانسه با در اختیار داشتن ۱۵٪ درصد از سهام رنو، بزرگترین سهام‌دار آن محسوب می‌شود.

گروه خودروسازی رنو 3تیپ متفاوت از خودرو اسکالا را وارد بازار کرده است که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

تعمیرگاه | تعمیرگاه تخصص | تعمیرگاه تندرپلاس | تعمیرگیربکس اتوماتیک | گیربکس تندرپلاس

 

رنو اسکالا کروک

از وقتی نگین‌خودرو وارد بازار ایران شد، نمونه‌های به روز محصولات رنو مانند لتیتیود و یا کولیوس به بازار ایران راه پیدا کردند. اگرچه نگین‌خودرو نتوانسته آن طور که باید و شاید محصولات رنو را به بازار عرضه کند اما با توجه به قیمت این محصولات همیشه جزو گزینه‌های اصلی بوده‌اند. حال نگین‌ خودرو پس از پیش فروش رنو اسکالا هاچ‌بک (یا همان رنو مگان خودمان!) این بار سراغ مدل کروک آن رفته و می‌خواهد پس از بزرگانی مانند ب‌ام‌و سری 3 کروک و یا لکسوس IS کروک، یک خودروی دیگر را در این سگمنت به بازار عرضه کند تا دیگر جوانانی که خواستار یک خودروی کروک هستند، مجبور نباشند به دنبال خودروهای دسته دوم موجود در بازار بروند. مدلی که قرار است به بازار عرضه شود دارای یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری است که می‌تواند حداکثر 140 اسب‌بخار را در 6000 دور در دقیقه تولید کند. شتاب 0 تا 100 کیلومتر اسکالا کروک 11.7 ثانیه است که زیاد چشمگیر نیست! همچنین مصرف سوخت این فرانسوی در خارج از شهر 6.3 لیتر، در داخل شهر 10.9 لیتر و به صورت ترکیبی 7.7 لیتر در هر 100 کیلومتر می‌باشد.

تعمیرگاه | تعمیرگاه تخصص | تعمیرگاه تندرپلاس | تعمیرگیربکس اتوماتیک | گیربکس تندرپلاس

تعمیرگاه | تعمیرگاه تخصص | تعمیرگاه تندرپلاس | تعمیرگیربکس اتوماتیک | گیربکس تندرپلاس

رنو اسکالا دنده ای

طراحی خانواده مگان با هدف تولید خودرویی انجام گرفت که بلافاصله توجه همگان را به خود جلب کند و از دنیای مسابقات اتوموبیلرانی و اشتیاق دوستداران خودرو الهام بگیرد . نسل جدید مگان هاچ بک از ادوات و نمایشگرهای جدیدتر و خواناتر دیجیتال و آنالوگ استفاده می کند. همچنین مقدار زیادی از امکاناتی را که در رده های بالاتر موجودند را نیز در خود دارد، از جمله سیستم مسیریابی Carminat Tom Tom® و یک سیستم صوتی ویژه ساخت Arkamys® مجهز به بلوتوث. نسل جدید رنو مگان از همان کیسه های هوای جانبی و حسگرهای دوگانه ای استفاده می کند که نخستین بار روی مدل لاگونا سه نصب شده بود.

تعمیرگاه | تعمیرگاه تخصص | تعمیرگاه تندرپلاس | تعمیرگیربکس اتوماتیک | گیربکس تندرپلاس

رنو اسکالا ای 2 اتوماتیک

رنو اسکالا که در ایران با چنین نامی شناخته می‌شود، در واقع نسل سوم از رنو مگان است که با نامی متفاوت وارد کشورمان شده است. این نسل از رنو مگان در سال 2008 معرفی شد و دو بار هم تحت فیس لیف قرار گرفت. در فیس لیفت اول چراغ‌ها و نمای جلو تغییرات زیادی را تجربه کردند و نمای بهتری در جلو ایجاد شد.

اسکالا در دو مدل توسط بازار نگین خودرو شد در حالی که مدل فیس لیفت مورد توجه و استقبال بیشتری قرار گرفت. مگان یا همان اسکالا به دلیل عملکرد نامناسب واردکننده در تبلیغات، قیمت گذاری و خدمات پس از فروش، به هیچ وجه شرایط ایده‌آلی در ایران پیدا نکرد و آن طور که انتظار می‌رفت، به خودرو موفقی تبدیل نشد.

تعمیرگاه | تعمیرگاه تخصص | تعمیرگاه تندرپلاس | تعمیرگیربکس اتوماتیک | گیربکس تندرپلاس

تعمیرگاه | تعمیرگاه تخصص | تعمیرگاه تندرپلاس | تعمیرگیربکس اتوماتیک | گیربکس تندرپلاس

رنو اسکالا از نظر ظاهری عملکرد متوسطی دارد و نه می‌توان آن را عالی ارزیابی کرد و نه می‌توان آن را محصول ضعیفی دانست. همان گونه که اشاره کردیم، مگان یک فیس لیفت را تجربه کرد که نمای جلو در آن به شکل قابل توجهی بهبود یافت. لوگو رنو بزرگی بر روی جلو پنجره نقش بسته و چراغ‌ها به جلو پنجره متصل شده‌اند. در نمای عقب هم چراغ‌های نسبتا بزرگی دیده می‌شود که با فرم کلی بدنه سازگاری دارد.

قضاوت درباره کابین اسکالا کار سختی است چراکه رنو تلاش زیادی برای زیبا جلوه دادن کابین داشته و تا حدودی هم موفق بوده است. در مرکز داشبورد یک نمایشگر دیده می‌شود و ورودی‌های هوا درست پایین آن و در وسط جای گرفته‌اند. به علاوه استفاده از تریم دو رنگ و متریال باکیفیت، یکی از نقاط قوت این کابین به شمار می‌رود. صندلی‌های عقب اسکالا باوجود اینکه با یک خودرو هاچبک روبه‌رو هستیم، فضای خوبی ارائه می‌دهند و در مقایسه با رقبایی چون هیوندای i30 و هیوندای ولوستر وضعیت مطلوب‌تری دارد.

رنو اسکالا تجهیزات رفاهی چون 6 کیسه هوا، سیستم صوتی Arkamys، نمایشگر 8 اینچی لمسی، آینه‌های جانبی برقی گرمکن، چراغ‌های جلو زنون مجهز به شیشه شور و دیلایت اتوماتیک، سنسور پارک جلو و عقب، استارت دکمه‌ای و کروز کنترل را در اختیار شما قرار می‌دهد.

رنو اسکالا یا رنو مگان در بازارهای جهانی با موتورهای متعددی عرضه می‌شود اما مدل موجود در ایران، به یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر توربو مجهز شده که توانایی تولید 143 اسب بخار قدرت و 195 نیوتن متر گشتاور را دارد که به وسیله جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. به این ترتیب نمی‌توان آن را خودرو سریعی دانست اما از نظر فنی شما را ناامید نخواهد کرد.

اسکالا در بازار ایران رقبایی چون مزدا 3 هاچبک، کیا ریو هاچبک، هیوندای i30، لکسوس CT200H و هیوندای ولوستر را در مقابل دارد. اسکالا خودرو باکیفیتی است اما از آنجا که بازار دست دوم خوبی ندارد و به هیچ وجه خدمات پس از فروش مناسبی برای آن عرضه نمی‌شود، بهتر است به گزینه‌های دیگری فکر کنید.

 

تعمیرگاه | تعمیرگاه تخصص | تعمیرگاه تندرپلاس | تعمیرگیربکس اتوماتیک | گیربکس تندرپلاس

ارتباط با ما:

اگر در رابطه با تعمیر گیربکس خودوری خود پرسشی دارید می توانید از طریق اینستاگرام با ما در ارتباط باشید. مهندسین ما در کمترین زمان ممکن با شما در ارتباط خواهند بود.

البته برای اعلام هزینه دقیق نیاز است تا به صورت حضوری خودرو خود را به مجموعه ما که آدرس آن در پایین همین صفحه برای شما نوشته شده است بیاورید.

زمانی که شما به تعمیرگاه ما مراجعه میکنید ما به صورت دقیق و کامل بررسی میکنیم و با توجه به قطعات لازم و تعمیراتی که نیاز است تا انجام بشود ، هزینه را به شما اطلاع میدهیم و در صورت تمایل شما ، شروع به کار میکنیم.

ما علاوه بر تعمیر گیربکس رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را نیز ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید.

شما عزیزان می‌توانید برای تعمیر و نگهداری خودروی رنوی خود همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس خیابان احسان کوچه بیستم غربی پلاک 3 به مدیریت مهندس قدردان مراجعه کنید.

شماره تماس:

0912889650-مهندس قدردان

09120996450-حامد رضایی

021-77337685

تعمیرگاه | تعمیرگاه تخصص | تعمیرگاه تندرپلاس | تعمیرگیربکس اتوماتیک | گیربکس تندرپلاس

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *