مقالات

تعمیر بخاری ال 90

تعمیر بخاری ال 90
دریافت نوبت
تعمیر بخاری ال 90

آنچه خواهید خواند

با معرفی بهترین مرکز تعمیر بخاری ال 90 در خدمت شما هستیم. در این روزهای برفی و سرد حتما برای شما هم پیش آمده است که بخاری خودرو ال نودتان دائم خاموش می شود و کارایی لازم را ندارد. در این صورت بهترین راه مراجعه به تعمیرگاه تخصصی ال نود رای تعمیر بخاری می باشد. در این مقاله می خواهیم در مورد سیستم بخاری ال نود و دلایل گرم نکردن آن به بحث و بررسی بپردازیم. با تعمیرگاه تخصصی رنو یعنی ایران رنو همراه باشید.

تعمیر بخاری ال 90

پنل بخاری یکی از اجزای سیستم تهویه خودرو می باشد که در این روزها تمامی ماشین ها از آن استفاده می کنند. که بر روی آن کلید A/C، کلیدهای تنظیم هوای ورودی گرم و سرد به داخل کابین و همچنین کلید جریان هوای داخلی اتاق به بیرون تعبیه شده است و در دو نوع پنل اتومات و دستی بر روی خودروها نصب می شود.مجموعه بخاری ماشین قسمتی از کولر ماشین را هم شامل می شود. در صورتی که نیاز به تعمیر بخاری ال 90 خود دارید همین حالا با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

تعمیر موتور بخاری ال ۹۰

اجزای موتور بخاری ال نود عبارتند از: پوسته موتور بخاری و کولر، اواپراتور کولر، رادیات بخاری، لوله های رفت و برگشت رادیات بخاری موتور بخاری و کولر ال ۹۰، سیم های تنظیم پنل بخاری، دریچه های تنظیم هوا، مقاومت بخاری و ترموستات کولر. با تعمیر بخاری ال 90 در تهران همراه ما باشید.

تعمیر بخاری ال 90

تعمیر بخاری ال 90

دلایل خرابی بخاری ال 90

اولین دلیل گرم نکردن بخاری خرابی ترموستات می باشد و بعد از ترموستات مهمترین دلیل به کثیفی رایاتور بخاری یا خرابی مقاومت بخاری و یا لوله های آب خروجی خودرو مربوط می باشد .

بدون تردید می توان گفت کثیفی رایاتور بخاری تاثیر به سزایی در کم شدن گرمای خودرو دارد درخودرو ال ۹۰ یا ساندرو وقتی موتور بخاری و کولر ال ۹۰ به صدا در می آید ممکن است درحین کار زباله ای دردرون پروانه موتور بخاری گیرکرده باشد.

خدمات بیشتر: تعویض تسمه دینام ال 90

درتمامی خودرو ها شروع کار و یا قطع کار بخاری و کولر ماشین به عهده قطعه ای به نام پنل بخاری کولر یا پنل AC می باشد موتور بخاری و کولر ال ۹۰ رادیات بخاری ماشین درفصل گرما که از قسمت بخاری استفاده نمی شود لوله ای رادیاتور بخاری تا ۵۰% امکان جرم گرفتن و مسدود شدن را دارد موتور بخاری و کولر ال ۹۰و در فصل سرما بخاری را از کار می اندازد.بهترین راه حل این مشکل تمیز کردن لوله های بخاری و رادیاتور با مخلوط ۵۰% آب و ۵۰% جرمگیر می باشد.

یکی دیگر از دلایل خرابی موتور بخاری شکستگی پروانه داخلی آن است موتور بخاری و کولر که در اثر مرور زمان خشک و شکننده می شود.

قسمت موتور بخاری و کولر نقش دمنده در موتور بخاری و کولرخودرو را دارد.

نحوه کار کلید های پنل خودرو ال 90

A     تنظیم سرعت فن
B      تنظیم دماى هوا
C     راه اندازى سیستم بازیابى هوا
D     توزیع هوا
E      تهویه مطبوع (کولر)

نحوه تنظیم دماى هوا در ال نود

کلید کنترل B را بچرخانید.
به سمت راست: حداکثر دماى ممکن.
به سمت چپ: حداقل دماى ممکن.

تنظیم سرعت فن بخاری ال نود

کلید کنترل A  را از وضعیت ۰ به سمت وضعیت ۴ بچرخانید. هر چقدر کلید کنترل را به سمت راست بچرخانید، شدت جریان هوا بیشتر مى شود.
جهت بسته شدن کامل دریچه‌هاى ورودى و خاموش کردن سیستم، کلید کنترل A را در وضعیت ۰ قرار دهید.

استفاده طولانى در این وضعیت ۰ به دلیل عدم تجدید هوا در محفظه سرنشین خودرو، مى تواند باعث تشکیل بخار بر روى شیشه‌ها و ایجاد بوى نامطبوع گردد.

سیستم بازیابى هوا در بخاری ال 90

بر حسب سطح خودرو کلید کنترل C را به سمت راست حرکت دهید. در این شرایط، هواى داخل محفظه سرنشین خودرو بدون ورود هوا از خارج بازیابى مى شود.

بازیابى هوا به شما امکان مى دهد:

– ارتباط هواى محفظه سرنشین خودرو را با بیرون قطع کنید (رانندگى در محیط آلوده…)
– با سهولت بیشتر به دماى هواى مورد نظر در محفظه سرنشین خودرو برسید.

براى بازگشتن به وضعیت «هواى بیرون» کلید کنترل C را به سمت چپ حرکت دهید.

خدمات بیشتر: تعمیر پمپ بنزین ال 90

تعمیر بخاری ال 90

تعمیر بخاری ال 90

تعمیرگاه ال نود در تهران

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 پذیرای تمامی تعمیرات خودروی ال نود شما میباشد.

شماره تماس:

09125054997

021-77785115

021-77785114

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین

2 دیدگاه در “تعمیر بخاری ال 90

  1. سیدمحمد گفت:

    سلام از موقعی که اواپرایتور کولر رو تعویض کرده ام فن داخل کابین ۱۰ دقیقه بعد از حرکت روشن میشود یعنی فن رو روشن میکنم ولی هیچ بادی از دریچه ها نمیاد و بطور کل فن خاموشه و صدایی نمیده،حین حرکت یدفعه روشن میشه ،در آن حالت حتی چراغ AC هم کار نمیکند دلیلش چی میتونه باشه؟

  2. تد گفت:

    احتمال اینکه فن بخاری بد جاده شده و گیر می‌کنه باید دوباره فن بازوبست بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *