مقالات

مشخصات فنی رنو ساندرو

با بررسی مشخصات فنی رنو ساندرو نظیر موتور رنو ساندرو و بررسی معایب رنو ساندرو اتومات در خدمت شما هستیم. تعمیرگاه ایران رنو آمادگی کامل برای ارائه ی خدمات تعمیر موتور داستر، سرویس دوره ای و عیب یابی داستر، جلوبندی ،تعمیر برق رنو و تعوض روغن به همراه فیلتر های مربوطه مربوط به داستر، بازدید لنت ترمز ها و در صورت نیاز تعویض لنت ترمز چرخ های جلو و عقب، رگلاژ ترمز دستی ، تنظیم موتور برای کاهش مصرف سوخت و … را دارد. برای ارتباط با مجموعه ما می توانید با تعمیرگاه رنو تهران در تماس باشید.

مشخصات فنی رنو ساندرو

این خودرو که یکی از خودروهای هاچ‌بک باکیفیت بازار داخلی به‌حساب می‌آید.نسل اول رنو ساندرو در مرکز پژوهشی تکنوسنتر رنو و با همکاری مراکز مهندسی برزیل و رومانی طراحی توسعه داده شده است.

این خودرو بر اساس پلتفرم لوگان (تندر ال ۹۰) توسعه داده شده است و در کلاس ساب‌کامپکت یا سوپرمینی قرار می‌گیرد. داچیا ساندرو در بازار برخی از کشورها مانند ایران، روسیه، مصر، آفریقای جنوبی، مکزیک و آمریکای جنوبی تحت عنوان رنو ساندرو عرضه می‌شود.

رنو ساندرو (Renault Sandero) خودروی هاچ‌بکی است که از آذرماه سال ۹۴ توسط شرکت پارس‌خودرو – زیرمجموعه‌ی از گروه خودروسازی سایپا – وارد بازار ایران شده است. این خودرو که در اروپا با نام داچیا ساندرو شناخته می‌شود.

شرکت داچیا هم‌اکنون نسل دوم خودروی ساندرو را در نسخه‌های متنوع و با پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی عرضه می‌کند؛ اما همان‌طور که اشاره کردیم، در حال حاضر، نسل اول رنو ساندرو در داخل کشورمان و توسط شرکت پارس‌خودرو تولیدمی‌شود.

پارس‌خودرو رنو ساندرو را در دو مدل دستی و اتوماتیک روانه‌ی بازار کرده است .

موتور رنو ساندرو

پارس‌خودرو برای محور جلوی رنو ساندرو، سیستم تعلیق مستقل مک‌فرسون با بازوی جناقی را برگزیده و در محور عقب آن از سیستم تعلیق نیمه‌ مستقل با فنرهای مارپیچ استفاده کرده است. ترمزهای جلو و عقب رنو ساندرو همانند بسیاری از خودروهای هاچ‌بک دیگر موجود در بازار به‌ ترتیب از نوع دیسکی و کاسه‌ای هستند.

موتور 4 سیلندر – 16 سوپاپ – حجم موتور 1598 سی سی – حداکثرسرعت 175 کلیومتربر ساعت – نوع جعبه دنده دستی 5 سرعته – جعبه دنده اتومایتک 4 سرعته – حجم باک 50 لیتر – طول 4020 میلی متر – عرض 1746 میلی متر – ارتفاع 1534 میلی متر – وزن خالص 1105 کلیلو گرم – استاندارد آلایندگی یورو 4

معایب رنو ساندرو | تعمیرگاه تخصصی ساندرو | تعمیرگاه تخصصی رنو | مشخصات فنی رنو ساندرو

معایب رنو ساندرو

معایب رنو ساندرو اتوماتیک

در معایب رنو ساندرو اتومات نداشتن امکانات رفاهی به جز شیشه‌ها و آینه‌های برقی و کنترل سیستم صوتی زیر فرمان مشابه آن چه در پژو 206 17 سال پیش هم وجود داشت، آپشن رفاهی دیگری در این خودرو وجود ندارد.

پرمصرف بودن از لحاظ سوخت، نسخه اتومات رنو ساندرو خودروی بسیار پر مصرفی است. این خودرو از یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر بهره می‌برد و در جاده تقریباً 8.5 لیتر و در شهر، حول و حوش 11 لیتر بنزین مصرف می‌کند.

نداشتن شتاب خوب باز هم یکی از معایب رنو ساندرو اتومات شتاب کند آن است. موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر ساندرو با 105 اسب بخار نیرو و 140 نیوتن متر گشتاور ظاهراً برای این خودرو کافی نبوده است. مشخصات فنی رنو ساندرو.

طراحی قدیمی ، طراحی بدنه این خودرو هم اصلاً جذاب و جوان پسند نیست و به قول معروف، دِمُده است.

داشتن کابین ساده و خسته کننده طراحی زشت و بدترکیب و استفاده از پلاستیک ارزان قیمت تا جایی که چشم کار می‌کند، یکی از معایب بزرگ این خودرو محسوب می‌شود.

وجود کابین پر سر و صدا که در سرعت‌ های بالا، صدای موتور بسیار زیاد داخل کابین شنیده می‌شود علت این امر گفته می‌شود به خاطر گیربکس اتومات 4 دنده قدیمی این خودرو است.

یکی دیگر از معایب این خودرو داشتن ترمزهای کاسه ای است قدرت ترمزهای دیسکی در مقایسه با ترمزهای کاسه‌ای قابل مقایسه نیست و بهتر بود در ساندرو از ترمزهای دیسکی استفاده میشد البته استفاده از ترمزهای کاسه ای در عقب بدان معنا نیست که کیفیت ترمزگیری در ساندرو ضعیف باشد.

معایب رنو ساندرو | تعمیرگاه تخصصی ساندرو | تعمیرگاه تخصصی رنو | مشخصات فنی رنو ساندرو

مشخصات فنی رنو ساندرو

شما میتوانید برای تعمیر انواع خودروی رنوی خود از جمله رنو ال 90،رنو مگان،رنو تالیسمان،رنو سیمبل و رنو ساندرو خود و همچنین سرویس دوره ای خودروی رنوی خود به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع درآدرس زیر مراجعه کنید.

آدرس: تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10

شماره تماس برای هماهنگی:

09128896509

021-77785115

021-77785114

مهندس یوسف قدردان

بهترین تعمیرگاه ساندرو در تهران

اگر در رابطه با تعمیر برق رنو خود پرسشی دارید می توانید از طریق اینستاگرام با ما در ارتباط باشید. مهندسین ما در کمترین زمان ممکن با شما در ارتباط خواهند بود.

البته برای اعلام هزینه دقیق نیاز است تا به صورت حضوری خودرو خود را به مجموعه ما که آدرس آن در پایین همین صفحه برای شما نوشته شده است بیاورید.

زمانی که شما به تعمیرگاه تخصصی ساندرو مراجعه میکنید ما به صورت دقیق و کامل بررسی میکنیم و با توجه به قطعات لازم و تعمیراتی که نیاز است تا انجام بشود ، هزینه را به شما اطلاع میدهیم و در صورت تمایل شما ، شروع به کار میکنیم.

ما علاوه بر تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را نیز ارائه میدهیم. مشخصات فنی رنو ساندرو.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید.

شما عزیزان می‌توانید برای تعمیر و نگهداری خودروی رنوی خود همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس قدردان مراجعه کنید.

شماره تماس:

09128896509

09120996450

021-77785115

021-77785114

معایب رنو ساندرو | تعمیرگاه تخصصی ساندرو | تعمیرگاه تخصصی رنو | مشخصات فنی رنو ساندرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *