مقالات

مشخصات رنو کولیوس

با معرفی مشخصات رنو کولیوس در خدمت شما هستیم. در صورتی که قصد خرید کولئوس را دارید و می خواهید مشخصات آن را بدایند در این مقاله با ما همراه باشید.

تعمیرگاه رنو آمادگی کامل برای ارائه ی خدمات تعمیر موتور داستر، سرویس دوره ای و عیب یابی داستر، جلوبندی ،تعمیر برق رنو و تعوض روغن به همراه فیلتر های مربوطه مربوط به داستر، بازدید لنت ترمز ها و در صورت نیاز تعویض لنت ترمز چرخ های جلو و عقب ، رگلاژ ترمز دستی ، تنظیم موتور برای کاهش مصرف سوخت و … را دارد. برای ارتباط با مجموعه ما می توانید با ما در تماس باشید.

خودرو رنو کولیوس

رنو کولیوس جدید نسل دوم از رنو کولیوس است که از سال 2017 وارد بازارهای جهانی شد. نمای جلوی این خودرو زیبا و مدرن است . رنو کولیوس جزو شاسی بلندها محسوب می شود. رنو کولیوس در بازار ایران تنها با موتور 2.5 لیتری عرضه می شود. رنو کولیوس در ایران توسط نگین خودرو و به صورت کامل وارد می شود.

رنو کولیوس خودروی دورگه ی ژاپنی و فرانسوی می باشد. این خودرو از لحاظ قیمت به رقابت با حریفانی چون میتسوبیشی اوتلندر یا تویوتا راو4 می پردازد.

رنو کولیوس

رنو کولیوس

مشخصات ظاهری رنو کولیوس

نکته قابل توجه در طراحی رنو کولیوس 2017، استفاده از طراحی رنو تالیسمان و نسل جدید مگان برای چهره آرایی این شاسی بلند است تا شاید بتواند نسل دوم کولیوس فروش ناامیدکننده نسل اول را جبران کند.

طراحی عقب رنو کولیوس به نظر مطلوب و دلنشین تر شده و خروجی های اگزوز کرومی، اسپویلر سقفی و حتی فرم بدنه رنو کولیوس در بخش عقبی خوب طراحی شده است، و در کل یک طراحی بهتر از نسل اول را شاهد هستیم.

رنو کولئوس

رنو کولئوس

طراح داخلی رنو کولیوس

این خودرو دارای کیفیت بالای مواد بکار رفته در داخل خود است و از  چرم و پلاستیک با کیفیت بهرمند است.پانل ابزار نیمه دیجیتال، و یک صفحه نمایش لمسی بزرگ در مرکز آن به همراه برخی از تجملات اضافی دلیلی است که این خودرو در بازار بالاتر از خودروی نیسان X-TRAIL قرار گیرد . نورپردازی LED داخلی ، صندلی های چرمی با کیفیت مطلوب به همراه گرمکن صندلی ، داشبورد کشیده شده و سقف پانارومیک از ویژگی های طراحی داخلی رنو کولیوس است.

رنو کولئوس

رنو کولئوس

مشخصات فنی رنو کولیوس

در تمامی مدل‌های رنو کولیوس از پیشرانه‌ای مشترک با نیسان X-Trail استفاده شده است؛ این پیشرانه‌ی چهار سیلندر ۲.۵ لیتری توانایی تولید ۱۶۸ اسب بخار قدرت و ۲۲۶ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این نیرو توسط جعبه دنده ضریب متغیر از نوع (CVT) که مورد بازنگری قرار گرفته است، به چرخ‌ها ارسال می‌شود.

موتور این خودرو 4 سیلندر 16 سوپاپ – حجم موتور 2488 سی سی – تنفس موتور طبیعی – دو دیفرانسیل – حداکثر قدرت 170 اسب بخار – جعبه دنده CVT X – Tronic – حداکثر سرعت 199 کیلومتر در ساعت – حجم باک 60 لیتر و از لحاظ آلایندگی استاندارد می باشد .

امکانات رنو کولیوس

از جمله آپشن ها و امکانات تعبیه شده در رنو کولیوس می توان به موارد زیر اشاره کرد :

استارت دکمه ای KEY LESS ، نور پردازی داخل کابین ، صندلی های عقب با قابلیت تاشو ، چراغ های LED جلو مجهز به سنسور تاریکی هوا به همراه چراغ های LED روز روشن ، مجهز به سیستم تهویه هوای دوگانه ، دریچه هوای تهویه عقب ، آینه دید عقب مجهز به سیستم ضد نور خیره کننده ، سانروف پانارومیک ، سیستم گرم کن و سیستم تهویه صندلی ها در ردیف جلو سیستم باز کن درب عقب به صورت خودکار و سنسوریک ، صفحه نمایش 7 ( یا 8.7 ) اینچی لمسی و تمام رنگی چند کاره( مولتی مدیا ، مسیر یاب ، مدیریت شرایط خودرو ) ، سیستم صوتی پیشرفته و قدرتمند از نوع Bose با 12 اسپیکر ، ساب ووفر  آمپلی فایر دیجیتال و قابلیت اتصال با بلوتوث و پورت USB ، رینگ های 18 اینچی آلیاژ آلومینیوم ، دستگیره ها و تریم خارجی شیشه ها از نوع کرومی ، آنتن بال کوسه ای ، كيسه هواى ايمنى جلو، جانبى و پرده اى عقب (6 عدد)

بهترین تعمیرگاه کولیوس در تهران

اگر در رابطه با تعمیر برق رنو خود پرسشی دارید می توانید از طریق اینستاگرام با ما در ارتباط باشید. مهندسین ما در کمترین زمان ممکن با شما در ارتباط خواهند بود.

البته برای اعلام هزینه دقیق نیاز است تا به صورت حضوری خودرو خود را به مجموعه ما که آدرس آن در پایین همین صفحه برای شما نوشته شده است بیاورید.

زمانی که شما به تعمیرگاه تخصصی کولیوس مراجعه میکنید ما به صورت دقیق و کامل بررسی میکنیم و با توجه به قطعات لازم و تعمیراتی که نیاز است تا انجام بشود ، هزینه را به شما اطلاع میدهیم و در صورت تمایل شما ، شروع به کار میکنیم.

ما علاوه بر تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را نیز ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید.

شما عزیزان می‌توانید برای تعمیر و نگهداری خودروی رنوی خود همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس قدردان مراجعه کنید.

شماره تماس:

09128896509

021-77785115

021-77785114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *