مقالات

مشخصات فنی رنو تالیسمان

درمقاله “مشخصات فنی رنو تالیسمان”به اختصاربرای شما درباره رنو تالیسمان ،مشخصات و شکل ظاهری این خودرو توضیح داده شده برای اطلاعات بیشتر به وب سایت ایران رنو مراجعه فرمایید. شما عزیزان برای تعمیر تمامی خودروهای رنو می توانید به تعمیرگاه رنو تهران مراجعه کنید.

 

مشخصات فنی رنو تالیسمان

مشخصات فنی رنو تالیسمان

مشخصات فنی رنو تالیسمان

خودروی سدان کلاسیک و زیبای رنو وارد بازار کشورمان شد. نگین خودرو به عنوان یکی از شرکای تجاری رنو در ایران این خودرو را از سال ۲۰۱۷ وارد کشورمان کرد. رنو تالیسمان به دلیل طراحی به روز و چشم نواز خود و به علاوه امکانات ایمنی و رفاهی متعدد و همچنین بهره گیری از خدمات پس از فروش مناسب رنو در ایران مورد استقبال هموطنانمان قرار گرفت .

رنو تالیسمان در سرتاسر دنیا با موتورهای متفاوتی عرضه می شود. رنو تالیسمان در اروپا در ۵ طرح مختلف شامل Life ، Zen ، Business ، Intens و Initiale Paris عرضه می‌شود که هر کدام با موتورها و امکانات مختلفی به مشتریان عرضه می شوند.

بررسی فنی رنو تالیسمان

موتور رنو تالیسمان 4 سیلندر – 16 سوپاپ – حجم موتور 1618 سی سی – حداکثرقدرت 190 اسب بخاردر 6000 دور در دقیقه – جعبه دنده سرعته به همراه کلاچ دوگانه البته رنو تالیسمان با جعبه دنده های ۶ سرعته دستی، ۶ سرعته خودکار و ۷ سرعته خودکار عرضه می شود که بسته به نوع موتور انتخاب شده متفاوت خواهد بود.

طرح ظاهری رنو تالیسمان

در کنار ظاهر کلاسیک این خودرو استفاده از خطوط شناور باعث شده است ظاهری زیبا و به روز را مشاهده کنیم. رنو تالیسمان به کمک جلو پنجره ای کروم و کاپوت عریض و برجسته خود دارای نمای زیبایی است که استفاده از لوگوی کرومی و بزرگ در رنو در مرکز به این زیبایی افزوده است. همچنین استفاده از چراغ های C شکل با فناوری LED منحصر به فرد بود نمای جلوی خود را دو چندان کرده است.در نمای جانبی بدنه کشیده و خطوط شناور به کار رفته روی درب ها و فرم خاص بدنه این خودرو را بدون نقص کرده است.

عقب خودرو نیز با وجود چراغ های LED کشیده که از طرفین درب صندوق عقب به سمت لوگوی کرومی رنو ختم نمای مهندسین رنو برای جلوگیری کردن از بی نظمی در طراحی عقب خودرو دوربین دنده عقب را در درون لوگوی رنو قرار داده اند.

مشخصات فنی رنو تالیسمان

مشخصات فنی رنو تالیسمان

طرح داخلی رنو تالیسمان

فضای داخلی ماشین مانند ظاهر آن لوکس و زیبا است. نورپردازی زیبای داخلی این خودرو باعث شده است که درون کابین به شدت دوست داشتنی به نظر بیاید.

صندلی های ارگونومیک با روکش های چرم با کیفیت که دارای گرمکن نیز هستند استفاده شده که تمام نیازهای سرنشین را تا حد زیادی برطرف کند. فضای کابین به اندازه کافی جادار است و سرنشینان عقب نیز از این بابت مشکل خاصی نخواهند داشت.

مشخصات فنی رنو تالیسمان

مشخصات فنی رنو تالیسمان

تعمیرگاه رنو تالیسمان

شمامیتوانید برای تعمیر خودروی تالیسمان خود به تعمیرگاه تخصصی تالیسمان واقع در تهران تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 مراجعه کنیدبرای انجام هماهنگی با شماره زیر تماس حاصل کنید.

09128896509

09120996450

021-77785115

021-77785114

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *