مقالات

مرکز تعمیر رنو ساندرو در تهران

مرکز تعمیر رنو ساندرو در تهران

با معرفی مرکز تعمیر رنو ساندرو در تهران در خدمت شما هستیم. تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهران، تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 با کادر مجرب و مهندسین کارآزموده در نظر دارد شما را در راستای نگهداری هرچه بهتر از خودروی خود یاری کرده و در صورت بروز مشکلات احتمالی به صورت آنلاین و شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.تمامی مقالات به قلم مهندسین لایق مجموعه ایران رنو گردآوری شده است امیداست با نظرات خود ما را در این امر مهم یاری کنید.
شما میتوانید سوالات فنی در مورد خوردوی خود را  با کارشناسان مادرمیان گذاشته و در اسرع وقت پاسخ مطلوب خود را دریافت کنید.به همین منظور پرسش و پاسخ برای اشتراک گذاشتن نظرات کارشناسانه و سوالات همگی شما عزیزان در نظر گرفته شده است. با بهترین تعمیرگاه رنو تهران همراه باشید.

برای انحام هماهنگی با شماره

09128896509

021-77785115

021-77785114

تماس بگیرید.

مهندس یوسف قدردان

در این قسمت از مقالات تدوین شده در سایت ایران رنو به بررسی رنو ساندرو|مشخصات کلی رنوساندرو|همه چیزدرمورد رنوساندرو خواهیم پرداخت و تفاوت این خودرو با استپ وی را بررسی خواهیم کرد.

رنو ساندرو

این خودرو طی همکاری مشترک بین دو شرکت خارجی و داخلی نیسان و پارس خودرو تولید شد.این خودرو قبل از ورود به ایران با نام رسمی داچیا در بازارهای بین المللی خرید و فروش میشد ولی پس از ورود به ایران نام آن از داچیا ساندرو به رنو ساندرو تغییر پیدا کرد.بنابراین این خودرو در اصل محصول کمپانی داچیا است.در این مقاله به بررسی کامل رنو ساندرو،نقاط قوت و ضعف وشناسایی رقبای این خودروی محبوب فرانسوی پرداخته خواهدشد.

تعمیر رنو ساندرو | مشخصات کلی رنو ساندرو | تعمیرگاه تخصصی ساندرو | تعمیر گیربکس اتوماتیک ساندرو | تعمیرگاه مرکزی ساندرو

مشخصات فنی رنو ساندرو

این خودرو با پیشرانه ی K4M696 در بازار داخلی تولید و عرضه میشود که این پیشرانه مشابه خودروی رنو ال 90 است.این پیشرانه ظرفیتی برابر 1.6 لیتر داد دارد که از نوع چهار سیلندر است و توانی برابر 150 اسب بخار و گشتاوری برابر 140 نیوتون بر متر و 3750 RPM است.

سیستم تعلیق این خودرو شامل یک یک سیستم تعلیق مک فرسون با بازوی جناقی در محور جلو و در محور عقب متشکل فنرمارپیچ و سیستم تعلیق میل پیچشی است.ترمز دیسکی در قسمت جلو و ترمز کاسه ای در عقب فعال است.

مرکز تعمیر رنو ساندرو در تهران

این دو نسخه از رنو تنها تفاوتی در حد تغییر رنگ ضربه گیر  از سفید به مشکی در ساندرو و اضافه شدن باربند در استپ وی و تغییر بسیار نامحسوسی در ابعاد ساندرو دانست.هر دو مدل این خودرو در نمایندگی های پارس خودرو در سراسر کشور به فروش میرسد.

قیمت ساندرو

به علت تغییر در قیمت دلار و ثابت نبودن قیمت خودروها قسمت قیمت خودرو از مقاله مورد مطالعه حذف شده است.

مرکز تعمیر رنو ساندرو در تهران

مرکز تعمیر رنو ساندرو در تهران

امکانات و تجهیزات

مرکز تعمیر رنو ساندرو در تهران

مرکز تعمیر رنو ساندرو در تهران

مشخصات فنی رنو ساندرو | تعمیرگاه مرکزی ساندرو

رنو ساندرو(اتومات)

رنوساندرو(دستی)

مشخصات فنی

 

1598 cc
1598 cc
حجم موتور
4 سیلندر
4 سیلندر
تعداد سیلندر
16
16
تعداد سوپاپ
105
105
حداکثر قدرت
170
175
حداکثر سرعت
اتوماتیک 4 سرعت
دستی 5 سرعت
نوع جعبه دنده
11.5
10.5
شتاب 0 تا 100
50 لیتر
50 لیتر
حجم باک
8.3
6.7
مصرف سوخت ترکیبی
1146
1105
وزن خالص
یورو4
یورو4
آلاینده
15اینچ
15اینچ
تایر

مرکز تعمیر رنو ساندرو در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *